درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

سالگرد ازدواج قمری ...

1391/7/26 12:59
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه س 3 سال پیش یه همچین روزی البته به تاریخ قمری روز عروسیمون بود خیلی اون روز  رو دوست داشتم . همیشه با خودم میگم ای کاش تکرار می شد . امروز صبح هم مثل همیشه با لبخند مهربون بابایی بیدار شدم . خدا رو شکر می کنم که داشته هام بیشتر از نداشته هامه . دختر گلم ما عاشقتیم ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شادی
26 مهر 91 13:56
سلام دوست من

به امید آرامش و خوشبختی همه ی کودکان این سرزمین .

مامان رويين
26 مهر 91 14:02
سالگرد ازدواجتون مبارك
انشاالله هميشه در كنار هم باشيد و هر روزتون بهتر از روز قبل باشه . با آرزوي بهترينها براي شما

ممنون مرسی از دعای قشنگت
marjan
27 مهر 91 17:10
انشالله هر روزتون صدبرابر از روز قبل قشنگ تر باشه
mamanebaran
29 مهر 91 9:01
عزيز دلم مبارك باشه سالگرد ازدواجتون ، اميدوارم هميشه كنار هم شاد و خوشحال و سلامت باشيد ، دريناي قشنگمم كنار پدر و مادر شادش هميشه لباش خندون و دلش شاد باشه

مرسی عزیز دلم شما هم همینطور
عمه الناز
29 مهر 91 15:15
وااااای یادش بخیر چه روزایی بود

یادته الناز چه قدر از استرسام برات می گفتم ....
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 مهر 91 17:15
ایشالا همیشه بالبخندقشنگ درکنارهم لذت زندگی روببرید


ممنون آناهیتا جون مرسی که همه پستها رو خوندی و نظر گذاشتی