درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

دوباره سفر دو روزه به شمال ....

1391/7/19 12:53
392 بازدید
اشتراک گذاری

به اصرار بابایی قراره فردا صبح زود بریم شمال . حالا این وسط من به مامان فاطمه تعارف کردم که باهامون بیاد از اونور هم بابا با همکارش قرار گذاشته که با هم بریم . خیلی خوبه فقط یه مشکل وجود داره اونم اینه که همکار بابا ماشین نداره و من همش دارم فکر می کنم ٥ نفر آدم با ٢ تا بچه و یه عالمه وسایل چه جوری جامون می شه بابا به من می گه چرا به من نگفتی که مامان فاطمه هم می آد منم می گم تو چرا به من نگفتی که همکارت ماشین نداره خلاصه این که بعد از کلی همفکری به این نتیجه رسیدیدم که حالا اینطوری بریم ببینیم چی میشه . خدا بخیر کنه فکر کنم هممون به خاطر وول خوردن های جنابعالی تا اونجا له بشیم

( درگوشی : خدا کنه مدیرمون به من مرخصی نده سفر کنسل شه چشمک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یک دوست
22 مهر 91 11:36
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر تو زندگی دنبال کارهای خلاقانه و زیبا هستید اگر ثبت یه خاطره ماندگار و رویایی برای شما ارزش دارد حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهای زیبایی در سایت داریم که تا حالا مشابه اون رو توی ایران ندیدین