درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

خاطرات روزمره 2 ...

1391/8/3 11:21
509 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه شب رفتیم خونه عمو آرش . تا ولت می کردیم می دوییدی تو اتاق امیر علی . اونم می گفت نیا اینجا من دارم بازی می کنم تو که هستی می بازم چشمکخلاصه ما برای اینکه امیر علی تو بازی پلی استیشن قهرمان بشه در اتاق رو بستیم و به هر زحمتی بود آوردیمت این ور . خیلی کنترلت سخت بود عزیزم خیلی شیطونی کردی کم کم دارم به این نتیجه می رسم تا وقتی یک کم بزرگتر نشدی مهمونی نریم اوه

 

 

پسندها (1)

نظرات (11)

عمه الناز
3 آبان 91 13:21
وااای قربونت برم با اون تیپت نه مامان شیماش خوب نی نی باید شیطونی کنه دیگه عیب نداره برید مهمونی باباش هست سرش و گرم میکنه نره

آره عمه طفلکی باباش اصلاً نفهمید مهمونی چه جوری گذشت .......... D
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 آبان 91 14:25
خوشگلم همیشه به شادی وگردش ومهمونی خوش تیپ بااون پالتوی لویی ویتونت خوردنی شدی

مرسی خاله آناهیتا من شما رو نداشتم چه کار می کردم
رضوانه
3 آبان 91 16:44
سلام شیما جونم درینا نازو ازطرف من ببوسید قربون خوش تیپیش برم من

خدا نکنه عزیزم خیلی لطف داری
marjan
4 آبان 91 0:51
الهی من قربون تیپت برم دختر ناز


خدا نکنه خانوم خوشگله
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:08
ماشالله چه خوشتیپ شدی خانومی،ماشالله به سلیقه مامانت عسل خانوم،مامانی باید شیطونی کنه تا بزرگ بشه مامانی کنجکاون این نی نی ها.
برای عسل خانوم

مرسی خاله مهربون خیلی لطف داری بله دیگه شیطونی و کنجکاوی اونم وسط کشوهای خونه مردم از دست این وروجکا
mamanebaran
7 آبان 91 15:46
واي عزيز دلمممممممممممممممممم ، عاشقه قيافتم خوشگلم ، واي چه دخمره خوشتيبي ، شيما جون حتما براش اسپند دود كن يه عالمه

مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف داری
marjan
7 آبان 91 20:38
خصوصی اری شیما جون
مامان مهبد كوچولو
10 آبان 91 8:40
سلام عزيزم . ماشالله چه دختر ملوسي داريد . خيلي ناز و خوش تيپه واسش اسپند دود كنيد . اگه دوست داشتيد با هم دوست باشيم خبرمون كن تا لينكتون كنم ، منتظر حضور گرمتون در كلبه ي خاطرات مهبد هستم .

روی چشم عزیزم
خاله فاطمه
11 آبان 91 22:45
سلام درینا خانوم من خاله فاطمت هستم.دوست و همکار مامان مهربونت.امروز سر کار این عکستو دیدم برات ضعف کردم. خیلیییییی خوشگل و خوشتیپییییی عزیزم.راستی مامانت خیییلییی دوست داره و همه ی زندگیش تویی و برای تو کار میکنه و نفس میکشه.قدرش و بدون

مرسی خاله مهربون مرسی که انقدر دوستم داری و برای مامانم دوست و همکار خیلی خیلی خوبی هستی
خاله فاطمه
15 آبان 91 0:23
درینا مامانت یه زن کامله و روز به روز داره کاملترو جذابتر میشه. ولی خودش این و نمیدونه.تو بزرگ شو این و بهش حالی کن من که نتونستم.من خیلی دوسش دارم و بهش افتخار میکنم

مرسی از این همه لطفی که داری عزیزم
مامان مهبد كوچولو
16 آبان 91 9:54
سلام به شيما جون و دريناي ناز و خوشتيپ ، ميخوام از پشت مانيتور بخورمش با اين تيپش كه ماشالله اينقدر بلا شده ، خانومي واسشاسپند دود كن .

ممنون گلم که اینقدر لطف داری