درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

چند تا عکس از گذشته برای تنوع وبلاگت

1391/8/18 12:48
397 بازدید
اشتراک گذاری

عکس تولد بابایی خرداد ٩١

قربونت برم که اون موقع پستونک می خوردی

جنگلهای فوق العاده زیبای چمستان

به چی فکر می کنی دخترم ؟؟؟

درینا و خندش و دندوناش

خاله نسرین می گه ببین دخترت داره به دوربین نگاه می کنه از اونور داره پسر منو اذیت می کنهچشمک

هنوز نمی تونستی راه بری و برای آب بی تاب بودی ....

عاشق این عکستم ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 آبان 91 14:29
واای چقدرعکسای نازی چقدرخانواده دوست داشتنی هستین وخیلی به هم میاین عزیزم
شیماجون چشمات خیلی نازه روشنه نه ؟ حیف که دریناجون رنگ چشماش بهت نرفته .
منم عاشق عکس آخری شدم مخصوصاعکس سوم
همیشه شادوسلامت باشیددرکنارهم
برای دریناجونم .

سلام عزیزم ممنون خیلی لطف داری آره عزیزم چشمام روشنه کلاً انتظارم این بود که درینا خیلی بلوند بشه چون باباش هم بلوند بلوند بوده اما کاملاً متفاوت شد و بیشتر شبیه مامانمه . ممنون از دعای قشنگت . نمی دونم چرا نمی تونم وارد وبت بشم و هنگ می کنه
مامانی محمد طاها
20 آبان 91 10:58
درود
از تصاویر زیباتون بسیار لذت بردم
پیش ماهم بیاین

مرسی که به ما سر زدید . به روی چشم
مامان باران
20 آبان 91 11:52
واي شيما جونم ، فكر قلبه منو نمكيني الان از كار مي افته ، خدا جونم چقدر نازن اين عكسا ، چه پدر و مادر قشنگي ، از همه مهمتر چه دريناي قشنگي ، قربون اون خنده هاي قشنگت برم من كه ضعف ميكنم وقتي چهرتو مي بينم ، شيماي عزيزم چهرت مثل هميشه پاك ، معصوم و دوست داشتني يه مهروبوني خاصي تو چهرت هست كه من عاشقشم گل من اميدوارم هميشه بخندي و سلامت باشي ( براي هر سه )

وای دوست خوبم منو انقدر شرمنده نکن خیلی ممنون از این همه لطفی که داری چقدر خوشحال می شم می یای به ما سر می زنی

عمه الناز
20 آبان 91 12:49
به به به خیلی هم خوب خیلی هم لذت بخش
دستت درد نکنه مامان شیمای درینا خیلی عکسا قشنگ بود راستی عکس آخر و من ندیده بودم خیلی با مزه بود

مرسی عمه الناز مهربون
مامان مهبد كوچولو
20 آبان 91 13:55
سلام شيما جون . چه عكساي قشنگي انداختين ، اميدوارم كه در زندگيتون هميشه شاد و خندون باشين مثل عكسها . عزيزم هم خودت خيلي نازي و هم درينا جون . خيلي از ديدنت خوشحال شدم . مهربونم درينا رو از طرف من ببوسش

ممنون عزیزم خیلی لطف داری حتماً به مهبد عزیزم سر می زنم
mamanebaran
20 آبان 91 14:31
شيما جون دلم ميخواد هميشه بدوني كه من كنارتم

مرسی گلم
marjan
22 آبان 91 9:09
چی بهتر از اینکه آدم به وبلاگ یه دخمل ناز سر بزنه و ببینه مامان خوشگلش چه عکسای نازی گذاشته!
شیما جون من به اعتقاد دارم اخلاق آدما رو چهرشون خیلی اثر میذاره!چهره ی شمام علاوه بر اینکه خیلی خوشگله خیلی هم یه معصومیت و آرامش خاصی داره!
درینا عسلی رو هم که دیگه نگو!دلم میره براش!خیلی جیگره
انشالله که همیشه ی همیشه ی همیشه سایه ی شما و بابای مهربونش بالاسرش باشه و همیشه خوشبخت باشین
بوس برای مادر و دختر خوشگل

مرسی عزیز دلم تو خیلی خیلی لطف داری مرسی از دعای خیلی قشنگت من همیشه به دعای دل پاک تو نیاز دارم ....

مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 9:14
چه عکسای قشنگی چه دخمل عسلی چه مامان وبابای خوشگل وخوش تیپی،خدا نگه دار تون باشه
واقعا" عکس آخر عالیییییییییییییییییه

خیلی ممنون عزیزم کلی شرمندم کردی خیلی لطف داری . خودمم عاشق عکس آخرم
شقایق(مامان محمد ارشان)
22 آبان 91 14:12
به به
چه عکسای خوشگلی

مرسی مامان پر مشغله