درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

دوست

1392/2/21 9:10
439 بازدید
اشتراک گذاری

اتفاقاتی افتاده که کمتر از قبل میتونم به اینجا سر بزنم ..... گفتنی زیاد دارم از شیرین کاریهای این چند روزت ..... ولی یه چیزی خیلی اذیتم کرد .... وقتی دیروز صدای بچه ها رو  تو محوطه شنیدی و خودتو با عجله به پنجره رسوندی و گفتی مامان نی نی و تلاش کردی پاهاتو بذاری رو بلندی تا ببینیشون ..... یه عالمه حسرت تو نگاهت دیدم .... دلم سوخت .... خیلی زیاد .... نمیدونم چرا... کاش میشد همه دوستای وبلاگیت از دنیای مجازی بیرون بیان و یه دنیای شاد حقیقی با هم داشته باشین ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهبد كوچولو
21 اردیبهشت 92 15:52
كاشكي اينطوري بود !!

آره واقعاً یه وقتایی دلم برای بچه های امروز و تنهاییشون میسوزه
خاله ی آریسا
22 اردیبهشت 92 8:22
عزیز دلم بذار آریسا یه کم بزرگ بشه مطمئنم بهترین همبازیت میشه خاله .
فقط یه کم دیگه صبر کن

بله درینا یه کوچولو صبر کنه میتونه با آریسا حسابی آتیش بسوزنن
عمه الناز
22 اردیبهشت 92 14:19
عزیــــــــــــــزم الهی قربون خوشگلم برم که میره پشت پنجره
فدات شم تو که هر فرصتی گیر بیاد با مامان بزرگها با مامانت با بابات با عمه و عمو و داییی و خلاصه همه میری پارک پس چراااا؟؟؟؟
الان هوا که بهتر شده خودم سعی میکنم بیشتر بیام دنبالت بریم پارک
خیلی وقت بود همش بهت نگاه میکردم و حس میکردم چقدر قد کشیدی ماشااله ولی چند روز پیش که با مامان شیما رفتیم برای شما لباس بخریم وقتی مامانت اون لباس طلایی خوشگل و تنت کرد یهو دلم ریخت و تازه فهمیدم واقغاً چقدر بزرگ و خانم شدی دیگه از اون حالت کوچولویی دراومدی قربونت برم
خــــــــــــــیــــــــــــــلـــــــــــــــی دوســــــــــــــــــــــــــــت دارمممــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

عمه جونم مامانم بیشتر از من دوست داره بریم پارک و تفریح من از ته دل بخندم و شاد باشم اونم تمام خستگی هاش از بین بره و از دیدن من لذت ببره واین براش بشه بزرگترین تفریح دنیا .
قربون دلت برم الناز جونم خودمم همین حس بهمون دست داد.
بازم ازت ممنون که تو همه خاطرات خوبمون حضور پر رنگ داری و انقدر به من خواهرانه کمک میکنی عاشقتم
مامان بنيتا
22 اردیبهشت 92 16:51
اي كاش

كاش يه روز قرار بذاريم با همه بچه ها يه جا هم ديگرو ببينيم

منم کاملاً موافقم موقعیت خوبیه که فرشته هامون با دوستای هم سن و سال خودشون از نزدیک ارتباط برقرار کنن
mamanebaran
22 اردیبهشت 92 17:37
الهی قربونت برم که دلت خواسته بری پیش بچه ها , میدونم شیما جونم حق داری این درست حسیه که همه ما داریم
درینا جونم عشق خاله ببین چه ستاره های خوشگلی از اسمون برات چیدممم
همش مال خودت




  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
عاشقتممممممممممممم مهربونممم

*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  
♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★



وای خاله جونم مرسی از این همه ستاره که با دیدنشون یاد باران عزیز می افتیم .
چه قدر خوبه رسیدن به یه حس مشترک .... از بارش یه عالمه کم میکنه
maryam.k
23 اردیبهشت 92 1:27
عزیزم اتفاقا خیلی خوبه بیایید یک قراری بگذاریم. همگی. تا بچه هامون با هم باشن

دوست خوبم مریم جون باهات کاملاً موافقم اما من آدرس وبلاگت و ندارم که بهت سر بزنم
رستمی
23 اردیبهشت 92 8:44
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
خاله ی آریسا
23 اردیبهشت 92 12:11
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
سلام دوستم آپم بهم سر بزن

با کمال میل
آناهيتامامانيه آرميتا
24 اردیبهشت 92 3:08
شيماجونم مرسي ازكامنت پرازمهرت دوست عزيزم بدرگترين نعمت خدادروجودت دل بي رياوچشم پري هست كه داري ومن ازحضورت خوشحالم .
قربونت برم دريناجون كه انقدرمثل دوستت بازي باهمسناتو دوست داري ايشالا به زودي ببينمتون


ممنون عزیزم حتماً دلمون حسابی براتون تنگ شده
mamanebaran
24 اردیبهشت 92 14:04
عزیزم خصوصی
زهرا(ترنم عشق}
24 اردیبهشت 92 15:24
شیما جونممممممممممم خصوصی داری
عاطفه مامان الای
24 اردیبهشت 92 23:15
شیما خانم من خیلی وبلاگتون سر میزنم ولی تا حالا مثل اینکه کامنت نذاشته بودم اکثرا سر میزنم وپستاتون رو از اول نگاه کردم .حالا گفتم بزار دوست شم باهاتون و رفت وامد مجازی داشته باشم حالا اگه دوست داشتین به ماهم سر بزنین ومارو هم پیش دوستاتون جابدین من خیلی وقته شما رو لینکیدم ...

مرسی دوست عزیز ممنون که به ما سر میزنید چشم حتماً با کمال میل
الناز مامان بنیا
25 اردیبهشت 92 14:47
کاشکی اینطوری بود همیشه به این داستان فکر می کنم تو نسل ما بجه ها تنهان نه پسر حخاله دختر خاله کجا بازی کنن کجا

آره واقعاً وقتی یاد بچگی می افتم دلم میگیره
مامان ایسا
25 اردیبهشت 92 19:35
درینا جون خیلی خشگله خدا واست نگه داره عزیزم
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

مرسی عزیزم خیلی خیلی لطف داری متاسفانه آدرستو نذاشتی
رضوان
26 اردیبهشت 92 11:37
الهی قربونت برم که عاشق بازی هستی
خیلی دوسش دارم این ناز دخترو هززززززااااااااااااااااار ماشالا
شیما جون حتما از طرف من ببوسیدش محکم

مرسی رضوان جونم خیلی خیلی لطف داری
اتيلا جون و مامان شيما
27 اردیبهشت 92 22:41
آخي نازي...
واقعا كاشكي...
ولي خب همينم خيلي خوبه كه هر چند از دور همه ديگرو داريم...
خيلي ها از همينم محرومن...

باهات موافقم عزیزم این دنیای مجازی برای خودش عالمی داره برای آتیلای عزیزم
مامان ایسا
6 خرداد 92 17:24
ببخشید اون روز که نظر براتون گذاشتم یادم رفت ادرس ایسارو بزارم

مرسی لینکتون کردم