درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

گیسو

1392/2/30 9:07
805 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقتی بود میدیدم بورس رو بر میداری سرت و به راست یا چپ خم میکنی یک کم خودتم خم میکنی و شروع میکنی به بورس کشیدن موهات . هی دقت کردم میخواستم ببینم مسئله چیهمتفکر چرا این کار و میکنی بعد دیدم بله خب دخترم خانوم شده گیسوانش بلند شده و به خاطر نازکی زیاد بیشتر مواقع در هم گره میخوره . از اون روز پیچ و تاب موهای تو نازنینم و نامرتبیش و تصور چه جوری درست کردن موهات در زمان کوتاهی و بلندی و یه عالمه مسئله مرتبط دیگه شد دلمشغولی من به همین سادگی ....خیال باطل

یه وقتایی حرکتای ضربتی خیلی خوب جواب میده . این بود که روز جمعه بعد از بدرقه مامان فاطمه و اومدن به خونه مامان سوسن ، بدون گرفتن رضایت نامه از پدر با عمه الناز شما رو بردیم پیش دایی آرش . تزمونم این بود که محیط برات جدیده غریبی میکنی آروم میشینی و دایی موهات و کوتاه میکنه .

خلاصه خانوم خانوما با تشریفات خاصی تشریف بردن آرایشگاه و در سن یک سال و هفت ماه و بیست و هشت روزگی خرمن موهاشونو به دستای مهربون آرایشگری آشنا سپردن .

اولش که مثل همیشه آروم بودی بعد کم کم تحرکت شروع شد و محیط به نظرت آشنا اومد و بقیه اش تو عکسا مشخصه ....

قبل از کوتاهی مو . انگشت_ در دهان نشانه خجالت از چند تا پسر جوون که دوستای دایی آرش بودن چشمک

امیر علی هم به عنوان یه حامی مهربون حضور داشت عینک

بدون شرح ....

نود و هشت درصد عکسا به خاطر ورجه وورجه ات تاره دیگه نمیدونم دایی آرش موهاتو چه جوری کوتاه کرد ...قهر

با تشکر از عمه ، دایی ، پسر عمو و تمام دوستان و آشنایان و دست اندرکارانی که ما را در این پروژه یاری کردند ....

آب_ آب پاشو خالی کردی تبدیل شد به چشم چشم دو ابرو ....

قربون براشینگت برم من ....

عکس یادگاری با آرایشگر

بعد هم پارک و بازی که وسطای این بازی ترسیده بودی و از اون بالا صدات میومد که بییم بییم

پی نوشت : مامان فاطمه که برگرده براش یه سورپریز داریم دیگه ، بنده خدا خیلی به من میگفت موهات و یک کم کوتاه کنم من زیر بار نمیرفتم . دخترم یه فرزند باید همیشه به حرف مادرش گوش کنه اینو یادت باشه خجالت

تشکر نوشت : دایی آرش مهربون ممنون که با حوصله و با تمام ورجه وورجه های درینا موهاش و کوتاه کردی و به خواسته من چتری هم براش زدی . ممنون که درینا رو خیلی دوست داری و هر کاری میخواد بکنه ازش حمایت میکنی و به همه میگی بذارید انجام بده هورا

عکس العمل نوشت : بابا با دیدن موهای کوتاه شده دخترش اعتراض نکرد ، اما خیلی ذوق زده هم نشد مثل من بالا پایین بپره . مثل همیشه عاشقانه دخترشو بغل کرد و یه عالمه به زور بوسش کرد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مهبد كوچولو
30 اردیبهشت 92 9:29
سلام عزيزم . مباركت باشه خاله جونم كه موهات اينقدر خوشگل شده . دست دايي آرش درد نكنه كه اينقدر خوب موهاي درينا رو كوتاه كرده . ميگم يواش يواش داره از همراهي ِ هميشگي عمه الناز حسوديم ميشه ها بگو يه كلاس واسه ي همه ي عمه ها بزاره

ممنون خاله مهربون و دوست داشتنی آره واقعاً الناز یه عمه نمونه اس ایشالا خدا قسمت همه بکنه
مامان زهره
30 اردیبهشت 92 11:14
مبارک باشه هم بیست ماهیگیت هم موهات مخمل خانم.
من خیلی وقته که به حونه شما سر میزنم و نوشته هاتونو میخونم ولی نظر نمیزارم فکر کنم یه مرتبه نظر دادم. ولی بدون اجازه شما لینک تون کردم که امیدوارم قصورمو ببخشید

ممنون دوست خوبم به خاطر کامنت قشنگت و اینکه همیشه به ما سر میزنی خیلی کار خوبی کردین منم با افتخار لینکتون میکنم حتماً
عمه الناز
30 اردیبهشت 92 11:44
الهی قربونت برم که چقدر توی آرایشگاه ذوق کردیم حتی امیر علی کوچولو هم خوشش اومده بود از پیشبندی که دایی آرش برات بسته بود آخه خیلی با مزه شده بودی
مبارکت باشه خانم خیلی مدل موی جدید بهت میاد واقعاً دست دایی آرش درد نکنه کلی اذیت شد برای کوتاهی
وقتی منو تو و امیر علی سوار اون اسباب بازی شدیم اولش از ذوق امیرعلی توام ذوق کردی ولی وقتی رفت هوا سفت چسبیدی به منو میگفتی اناس بییم بییم باز چشت میافتاد به امیر علیه ذوق زده ساکت میشدی
خلاصه بازم مثل همیشه کلی خوش گذشت

بازم میگم عمه جونم خیل خوشحالم که تو تمام خاطرات خوبمون کنارمون هستی میگم عمه بعداً ایشالا خودت نی نی دار شدی من و یادت نره ها

صفورا مامان آوا
30 اردیبهشت 92 13:52
خاله فدای اون آرایشگاه رفتنت
خصوصی داری گلم

خدا نکنه خاله جونم مرسی
صفورا مامان آوا
30 اردیبهشت 92 15:14
خصوصی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 اردیبهشت 92 19:02
مبار ک باشه دریناجونم که درهمه حالت خوشگلی عزیزم ایشالا آرایشگاه عروسیت
دست دایی جون هنرمنددردنکنه که باوروجکی مثل شماانقدرقشنگ کارشوانجام داده عمه هم که نیازبه گفتن نداره مثل همیشه مهربون وگل.
میبوسمت عسلم

وای مرسی خاله جونم خیلی قشنگ بود آرایشگاه عروسی که مامان آرزوی دیدن اون روز وداره ممنون از این همه مهربونیت
زهرا(ترنم عشق)
31 اردیبهشت 92 0:42
قربون دختر خیلی ناناز شدی عسلم
خوشگل بودی خوشگل تر شدی

مرسی خاله مهربونم
mamanebaran
31 اردیبهشت 92 8:37
ای جانممممممممممممم فدای اون شکل ماهت بشم که رفتی موهاتو کوتاه کنی , الهیییییی نازی مبارکت باشه درینا جونممم به به به به دست دایی جون درد نکنه که موهای خوشگلمونو خوشگلتر کرد , خلاصه خوشابه حال درینا جونم با داشتن عمه مهربونی مثل الناز جون و دایی مهربونش که انقدر دخمرمونو دوست دارن و براش وقت میزارن
شیما جونم سورپرایز خوبی برا مامان فاطمه رقم زدی مطمئنا خوشحا میشه و اما در مورد بابایی , باباها کلا به دختراشون خیلی خیلی حساسن

قربونت برم فاطمه جونم خیلی نظر لطفته . دیگه ما هم با یه سری دلایل منطقی بابای حساس درینا رو متقاعد کردیم که کوتاهی مو لازمه واقعاً خدا رو شکر میکنم که درینا از نعمت دایی و عمو و عمه مهربون بهره برده و با وجود دوست خوبی مثل خودت داشتن خاله مهربون هم تکمیل شده باران نازمو ببوس
maryam.k
31 اردیبهشت 92 9:57
عسسسسسسیییییییسسسسسمممممممم چه ماه شدی

قربونت برم
مامان آروین(مریم)
31 اردیبهشت 92 10:12
مبارکت باشه عزیز خاله ، خوشگل بودی خوشگلتر شدی ..... دست دایی آرش هم درد نکنه ....

مرسی خاله جونم
نرگس مامان باران قلنبه
31 اردیبهشت 92 11:36
عزیزم قربونت برم با اون موهای نازت
مبارکه آریشگاه رفتنت دخمل خوشگل

مرسی خاله جونم خیلی خوشحالم که یه دوستی مثل باران دارم
عمه الناز
31 اردیبهشت 92 11:47
عمه قربونت بره حتماً من که نی نی دار بشم تو واسه خودت خانومی شدی و من با خیال راحت به کارام میرسم و میسپرمش به تو

آخی عزیزم .... عمه مگه چند سال دیگه میخوای نی نی دار بشی بالاخره منم به خواهر یا برادر نیاز دارم دیگه
رضوان
31 اردیبهشت 92 12:07
ای جووووووووووونم
هزاااااااااااااااااااااااار ماشالا به این جیگر شیرین زبون

مرسی رضوان جونم
مامان بنيتا
31 اردیبهشت 92 17:43
مباركت باشه عزيزم كوتاهي موهات
دست دايي مهربون هم درد نكنه كه موهاي عسل خانوما انقدر قشنگ وبا حوصله كوتاه كردن

ممنون عزیزم خیلی لطف داری برای بنیتا جونم
سجاد
5 خرداد 92 1:03
پیش منم بیا ... منتظرم ها

چشم حتماً
الينا گلينا
5 خرداد 92 15:24
سلام عزيزم .مبارك باشه چقدر ناز شدي موي مرتب و خوشگل

ممنون خاله جونم مرسی که به ما سر زدی
مامان ديانا
7 خرداد 92 14:11
با تبادل لينك موافقي؟

با کمال میل لینکتون کردم