درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

بیست ماهگی

1392/2/30 9:33
557 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چه رازیه ، نمیدونم برای چی من دلخوشم به بعضی از ماههای زندگیت که قراره بهشون برسیم مثلاً وقتی به دنیا اومدی همش منتظر شش ماهگیت بودم . وقتی شش ماهت شد منتظر یک سالگیت بودم . وقتی یک سالت شد به امید هجده ماهگی ات روزم و شب میکردم وقتی رسید همش منتظر بیست ماهگیت بودم که یه روز خاص بسازم  .... نازنین_ دردونه من دیروز بیست ماهت کامل شد . مثل همیشه کمتر ازو اونی بودم که بتونم کار خاصی بکنم  . توداری به مرور بزرگ میشی و هر روز یه کلمه جدید میگی یا یه کار جدید و بامزه میکنی و ما غرق خنده و شادی میشیم .... نمیدونم میخوام برات چه کار کنم .... نمیدونم برای 2 سالگیت ، 4 سالگیت ، مدرسه رفتنت ، نوجوانیت ، به امید خدا دانشگاه و زمان ازدواجت چه کار کنم .... میدونم که برای تک تکشون عاشقانه به انتظار میشینم ... اما میدونم که همشون میان و میرن و من همچنان اینجا هستم . میدونم که همشون درگیر روزمرگی میشن .

عشق و امید ترس و دلهره آرزو و رویاهای قشنگ و یه عالمه احساس دیگه چیزایی هستن که همنشین هر روز من شده . وقتی به صورتت نگاه میکنم همشون باهم به من هجوم می آرن .

کاری که تونستم بکنم ، به مناسبت بیست ماهگیت یه کیک تو خونه درست کردم و آوردم تو محل کارم و کام همکارامو به این مناسبت شیرین کردم .

بابایی بر عکس من که همیشه در حال نقشه کشیدن و برنامه ریزی کردن و بعد هم غصه خوردن به خاطر بهم خوردن برنامه ها هستم ، در لحظه عمل میکنه و چند روز پیش خیلی غیر منتظره یه گلدون کوچیک برای اتاقت خرید ، یه هدیه سبز و کوچولو .... مطمئنم که به خاطر بیست ماهگیت نبود ، شاید اصلاً بهش فکر نکرده بود ، محبتش پاک و بی ریا و بدون توقع و بدون مقدمه اس ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان مهبد كوچولو
30 اردیبهشت 92 9:42
بيست ماهگيت مبارك عسل خاله . شيما جون همين برنامه ريزي هات قشنگه . من هم مثل تو كلي نقشه ميكشم . الان در حال برنامه ريزي واسه جشن تولد 2 سالگي هستيم

آخی عزیزم مهبد داره دو سالش کامل میشه به سلامتی کاری کمکی چیزی خواستی به من بگو حتماً

مامان آویسا
30 اردیبهشت 92 13:51
خوشبخت و شاد باشین

ممنون عزیزم
مرجان مامان آران
30 اردیبهشت 92 20:09
20 ماهگيت مبارك كوچلوي خوشگل

مرسی خاله جونم
mamanebaran
31 اردیبهشت 92 8:31
عزیز دلمممممممممممممممممممم 20
ماهگیت مبارک [قل
ایشالله تولد 20 سالگیت قند عسلمممم
قربون خودتو و مامانت که انقدر نازید , راستی درینا جون عکست روی وبلاگ خیلی خیلی خوشگل شده نانای مهربونمم
شیمای عزیزم عشق و امید و ترس و دلهره و رویا ها و آرزوهای قشنگ فقط می تونه مختص یه مامان مهربون مثل خودت باشه عزیزم , آفرین به شیما جونم که خودش کیک درست کرده
مرسی از بابای مهربون که برای درینا جونم یه گلدون خوشگل خریده امیدوارم همیشه محفل سبزه سبز باشه

مرسی فاطمه جونم از این همه محبتت اول از همه ببخشید که دیر کامنتات و تایید میکنم واقعاً زودتر نمیشد . مرسی از دعای خوبت دوست عزیزم امیدوارم باران عزیزم هم همیشه کنار مامان و بابای خیلی مهربونش شاداب و پر طراوت باشه

عمه الناز
31 اردیبهشت 92 11:44
عـــــــــــشــــــــــــــقم 20 ماهگیت مبارک ایشالا 20 سالگیت عزیزم امید وارم توی همه مراحل زندگیت موفق باشی
وای کی میشه 20 سالت بشه بعد بیای از ما نظر بپرسی مخوای بری بیرون کدوم یکی از لباسهات و بپوشی

الناز جونم ممنون مثل همیشه به خاطر محبتات . من که آرزوی بیست سالگیش و دارم اما فکر نمیکنم اون روزی رو ببینم که برای لباس پوشیدن نظر بخواد اگرم ببینم فکر کنم مثل باباش میگه کدومو بپوشم ما که میگیم اون یکی رو میپوشه
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 13:19
اينجام نظر داده بودم ولي نيس كهههههه
عيبي نداره 20 ماهگيت مبارك خوشگلمممممممممم ايشالااااا هميشه لبتون خندون باشه و شاد باشيد

برای شما هم همینطور
مامان بنيتا
31 اردیبهشت 92 17:46
20 ماهگيت مبارك عشق خاله
راست ميگي شيما جون منم هميشه برنامه ميريزم خوب خيلي مواقع شرايط اجازه كارو نميده ولي بابايي بنيتا هميشه بي برنامه مارو شاد ميكنه

پس شما هم اینطوری این چه بامزه منم هر دفعه اعتقاد پیدا میکنم که اینطوری بهتره باز روز از نو روزی از نو
سمانه مامان ستایش
1 خرداد 92 4:15
20 ماهگی درینای نازم مبارک
شیماجون اینکه گفتی روزها و ماه های عمر کوچولوهامون میان و میگذرن و اسیر رزومرگی میشن و ما هیچ کاری نمیتونیم برای جاودان شدنشون بکنیم،برای من هم یه واقعیت تقریبا تلخه...
من هم مثل شما و خیلی از مامانای دیگه دلمو به کلی رویا واسه هر مناسبت و ماهگرد و .. خوش میکنم که بخاطر مشغله ها فقط در حد رویا باقی میمونند..
امیدوارم تن فرشته کوچولوهامون همیشه سالم و لبشون همیشه خندون باشه که اینها بزرگترین دلخوشی همه مادرهاست
دریناجونو ببوس.

یه وقتایی با خدا حرف میزنم میگم خدایا شکرت آخه این چه حسیه ، چه عشقیه هر چی هست خیلی عجیبه امیدوارم خدا کمکمون کنه تا جایی که توان داریم براشون شرایط زندگی خوبی رو فراهم کنیم ستایش عزیز و دو ساله خاله رو یه عالمه ببوس

پگاه
1 خرداد 92 10:07
20 ماهگی دختر گلم مبارک باشه الهی همیشه سالم و سلامت باشه.نمیدونی چقدر با خوندن این پست هم دلم گرفت هم فهمیدم این فقط بچه ها نیستن که مثل همیگه هستن ما مادرها هم خیلی بهم شبیه هستیم .امیدوارم خدا خودش حافظ فرشته ها باشه و به ما هم توان بده که درکنارشون باشیم

مرسی پگاه جونم که با یه عالمه مشفله بازم به ما سر میزنی . دنیای ما مادرا خیلی عجیبه وقتی دوستای خوبی مثل تو به واسطه مادر بودنم پیدا میکنم از ته دل خدا رو شکر میکنم یه آمین از ته دل به دعای قشنگت میگم برای پایا و مامان گلش
عمه الناز
1 خرداد 92 10:29
عزیزم فدات بشم با اون عکس بالای وبلاگت که انقدر خانم افتادی


مرسی عمه جونم مامان پرنیا جون زحمت کشیده


مامان آروین(مریم)
1 خرداد 92 12:36
من هم همیشه به این فکر میکنم که مثلا 20 سال آینده چی میشه مخصوصا برای وب بچه هامون ؟؟؟؟؟؟
آیا 20 سال دیگه دریناجونی همین وب رو ادامه میده ؟؟؟؟؟ آیا خودش مدیریت نوشتن وب رو به عهده میگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان که ما با هم دوست هستیم آیا 20 سال دیگه باز هم دوستی هامون ادامه داره ؟؟؟؟؟ یا اینکه دریناجونی خودش دوستاشو انتخاب میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و جالب اینجاست که با وب ما که پسره چگونه میخواد ارتباط داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا کنه که زنده باشم و ببینم ..............


چه سوالای جالبی به ذهنت رسیده امیدوارم هر جوری که میشه در کمال سلامت باشن که این از همه چیز مهمتره امیدوارم بچه ها مثل ما به اینجا علاقه مند بشن و دوستای خوبی برای هم باشن
آيسان مامان ماهان
2 خرداد 92 8:10
عزيزم مامانا همون اينجورين ،منم همش منتظر روزاي بعدي ماهان بودم و هستم ،مامانا دوس دارن ني ني هاشون زودتر از بچگي درآد برا همين همش روزاي بزرگ شدن بچه هاشونو انتظار ميكشن و اين يه محبت الهي است
خوشگل خانوم، بيست ماهگيت مبارك عزيز دلم راستي اين دفعه كه ماماني جوني كيك درس كرد ما رو هم خبر كن ، باشه گلم؟؟؟

ممنون که به ما سر زدین درست میگین واقعاً میدونم که الان دوست دارم درینا به سن ماهان عزیز برسه و اونموقع دلم میخواد بزرگتر بشه خلاصه که حس و حال عجیبیه همیشه با کامنتاتون ما رو خوشحال کنید
maryam.k
2 خرداد 92 9:41
شیما گلی جای مامانت خالی نباشه.انشاالله همیشه به سفرهایی خوب خوب.خاله جونی 20ماهگیت مبارک200ساله بشی سلامت وشاددر کنار مامی وبابا

خوشحالم که ایمیلم بهت رسید مریم جون نزدیک بود یادم بره ممنون از دعای قشنگت
مامان سارا
2 خرداد 92 18:00
ميلاد مرتضي اسدالله حيدر است جشن ولادت علي(ع) آن مير صفدر است زوجي براي فاطمه حق آفريده است اين زادروز همسر زهراي اطهر است ولادت حضرت علی(ع) مبارک
عطیه
4 خرداد 92 10:47
20 ماهگیت مبارک عزییییزمممم

ممنون عزیز دلم
mamanebaran
5 خرداد 92 8:01
سلام عزیزم

شیمای جونم من برای این پست هم

کامنت گذاشته بودممممممم پس کامنتم

کو آخههههههه

فاطمه جون خیلی شرمنده ام که انقدر دیر تایید کردم و به زحمت افتادی
مرمر
5 خرداد 92 16:58
20ماهگی درینا جون مبارک.دوست دارم درینا جونی

قربونت برم عزیزم ای کاش آدرستو گذاشته بودی بهت سر میزدم
مامان ايسو وايسا
6 خرداد 92 13:24
عزيزم با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم لينكمون كنبدبرا درينا جون ومامان شيماwww.aysuaysa.nini weblog.com o,aphg ldal fi lh sv fckdn

چشم حتماً ممنون که سر زدید
رنگارنگ
7 خرداد 92 14:42
سلام شیما جون من که همیشه به تو و درینا خوشکل سر میزنم کامنت میزارم چرا تو یه دفعه هم نشد بیای خونه وبلاگی من منتظرتم .درینا جونم خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشکله بووووووووووووووووووووووس


ممنون از لطف و محبتت مرسی که به ما سر میزنی ولی من متاسفانه خیلی زمان کمی دارم و کم به اینجا سر میزنم
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 21:47
شیما جونم همین که هر روزت رو درگیر درینا جونی و لحظه لحظه در کنارشی بهترین کاریه که باید براش انجام بدی عزیزم جشن و مهمانی و تولد و ماهگرد و همه همه بهانه ایه برای ثبت خاطرات خوب برای کوچولوها اما چیزی که در خاطر بچه ها میمونه عشق بیدریغ پدر و مادرهاست درینا جونم خیلی خوشبخته که مادر مهربونی مثل تو داره عزیزم

ممنون دوست خوبم از دلگرمی و انرژی ا ی که بهم دادی خیلی لطف داری امیدوارم بتونم مادر خوبی باشم