درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

خیلی خوشحالم

1391/6/6 14:20
368 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی خوشحالم .... دیروز وقتی اومدیم دنبالت که بریم خونه مامان فاطمه گفت یک ربعی هست که داری تلاش می کنی تا خودت بایستی و به پای راستت نگاه می کنی و داری سعی می کنی قدم برداری یه عالمه ماچت کردم .خستگیم از بین رفت من و بابایی کلی ذوق کردیم . البته خیلی وقته که می تونی بدون کمک بایستی ولی می ترسی و زود می شینی .

عزیز دلم میشه ازت خواهش کنم مامان رو خوشحال تر کنی و تا تولدت که ٢٣ روز بیشتر نمونده کامل راه بری ؟ قربونت برم .تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران
12 شهریور 91 14:46
شيما جون مطمئن باش درينا جون خوشگل ما تا روز تولدش با قدماي نازش خوشحالت كنه ، چون باران من درست روز تولدش شروع به راه رفتن كرد ، ماچت كنم من خوشگل خاله


امیدوارم عزیزم چند روزیه که چند تا قدم هم بر می داره و من با خوشحالی همون چند تا قدم شبها به خواب می رم و به امید قدمهای بیشتر از خواب بیدار می شم .