درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

به بهانه یک ساله شدنت .....

1391/7/10 16:15
306 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر فکر کردن به تو و کارهای بامزت و آینده ات و تمام مسائل مربوط بهت برام مهم و وفت گیره که کمتر فرصت  می کنم وبلاگت رو بروز کنم نمی دونم چرا هر وقت می خوام برات یه پست جدید بذارم ترجیح می دم به جاش عکسات و نگاه کنم و لذت ببرم  . اما چون دلم می خواد تو آینده یه آرشیو کامل از خاطراتت داشته باشی تمام تلاشم رو می کنم تا جایی که میشه به روزش کنم . با خودم فکر کردم به امید خدا 10 روز دیگه 1 ساله می شی و من هنوز خاطرات به دنیا اومدنت رو کامل نکردم ، دست به کار شدم چند تا پست در مورد روزها و ماههای اول بعد از تولد و روز تولدت گذاشتم البته هنوز موضوع سفرهای درینا خانوم کامل نشده که اونو چون باید با جزئیات و عکسای بیشتری بگم وقت بیشتری می بره که ان شا ا.. بعد از پروژه تولدت حتماً با عکس می ذارم .   عاشقتم عزیزم گفتنی زیاد دارم ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)