درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

یه اتفاق خوب به خاطر محبت خاله مهربون ....

1391/7/10 16:12
430 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی خیلی خوشحالم امروز اولین هدیه تولد زندگیت رو از خاله فاطمه مهربون و باران جون گرفتی من که خیلی سورپریز شدم خیلی عالی بود امیدوارم وقتی بزرگتر شدین با باران دوستای خوبی برای هم بشین و تا تولد 120 سالگیش محبتش رو جبران کنی این هم عکسای هدیه ات ....اولین هدیه ای که درینا جونم گرفت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamanebaran
28 شهریور 91 13:53
شيماي عزيزم به خدا نيازي به اين همه لطف نيست من فقط دلم مي خواست كه احساسمو بدوني ، بازم تولد گل دخترت رو بهت تبريك مي گم ، اميدوارم لحظه لحظه هاي كنار هم بودن بهتون خوش بگذره


مرسی عزیزم ایشالا تولد باران جون جبران کنیم . باران عزیزم رو ببوس
باباي باران
28 شهریور 91 14:33
انسان ها زنده اند به اميد ، به اميد آينده اي روشن و پر بار . درينا جان اميدوارم سايه پدر و مادر همچون درختي تنومند و پر سايه بر فراز شما افراشته باشه و تا سالها باتو همراه و بدون كه آينده از آن شما كوچولوهاي نازنينه .تولدت مبارك


خیلی ممنون از تبریکتون و خیلی خیلی ممنون از دعایی که در حق درینا کردین . با امید به خدا برای فرزند شما هم آینده ای روشن و زندگی توام با نور و شادمانی را آرزو می کنم . از این که به وبلاگ ما سر زدید تشکر می کنم .