درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

روزت مبارک عشقم ....

1391/7/10 16:11
464 بازدید
اشتراک گذاری

میشه اسم پاکتو

                      رو دل خدا نوشت

میشه با تو پر کشید

                     توی راه سرنوشت

میشه با عطر تنت

                    تا خود خدا رسید

میشه چشم نازتو

                    رو تن گلها کشید

عزیز دلم پارسال یه همچین روزی مهمونی 10 روزه شدن شما بود و خونمون کلی شلوغ بود عمه الناز هم اومد و تو دستش یه عروسک خوشگل بود و گفت امروز روزه دختر اینو برای دخترمون گرفتم ، خاطره قشنگی بود که هیچوقت فراموش نمی کنم .

همین الان در همین لحظه با تمام وجودم افتخار می کنم که مادر دختری مثل تو ام .

پی نوشت : همیشه اینجور موقع ها که از ته دلم به داشتنت می بالم خدا رو هزار بار شکر می کنم و ازش می خوام  آرزوی همه کسانی که دلشون می خواد یه نی نی گل داشته باشن  ،بر آورده کنه . الهی آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زينب
28 شهریور 91 14:12
سلام
يه دختر دارم شاه نداره
صورتي داره ماه نداره
از خوشگلي تا نداره
دختر ناز و خوب و گل روزگار، روزت مبارك


ممنون خاله عزیز از این شعر قشنگ و تبریک قشنگتون
marjan
28 شهریور 91 19:28
دختر خوشگل روزت مبارک!
marjan
28 شهریور 91 19:29
دختر خوشگل روزت مبارک


ممنون خاله مرجان گل روز خودت هم مبارک ببخشید که مامان یادش رفت زودتر بهت تبریک بگه آخه خیلی درگیر کارای تولد منه و فراموشکار شده
مامانِ يزدان
29 شهریور 91 11:24
تولدت مبارك عزيزم.

منتظر عكس هاي قشنگت هستم.


مرسی خاله مهربون چشم در اولین فرصت