درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

چند تا عکس جا مونده ..

1391/9/26 14:48
462 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مربوط به سرماخوردگی چند هفته پیشته . الهی بمیرم که هر وقت مریض می شی لپات گل میندازه . برده بودمت حموم ترسیدم بدتر شی هم سشوار کشیدم برات ، هم کلاه گذاشتم که باهاش مخالفی .....

این عکسم برای جمعه هفته گذشته اس طی یک حرکت انقلابی بعد از کلی  هماهنگی ، موقق شدیم از طریق فیس بوک با خونواده پدریم قرار بذاریم . البته چند تا دختر عمو ، پسر عمو نتونستن بیان . دلم خیلی براشون تنگ شده بود . اینا همه متعلق به خاطرات کودکیمن . از راست : خاله شبنم (نامزد پسر عموی من )- پسر عموم ، محمدرضا - شما و بابایی - من - دخترعموم ، مژگان - همسرش هم ازمون عکس انداخت .

 

دایی آرش ، روزی که داشت می رفت سربازی . قول داده بودم عکسشو می ذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamanebaran
26 آذر 91 15:46
عزيزم ، اميدوارم هميشه به خواسته هات برسي ، قربون درينا جونم بشم مگه مريض شده بود الهي من بميرم براي بچم ، الان بهتره ، آخي همه سربازاي وطن ، اميدوارم هميشه سلامت باشه راستي آدرس فيس بوكت بگو برم ادت كنم نازنينم ، البته اگه دوست داشته باشي

خدانکنه خاله مهربون آره چند هفته پیش تب کرده بود خدا رو شکر خوبه مرسی عزیزم حتماً میام وبت خیلی خوشحال می شم اونجا هم ببینمت .
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 آذر 91 15:52
نیستی دوست جونم ؟ دلمون تنگ شده ..
قربونت اون لپای گل انداختت که معلومه مریضی عزیزمدریناگلی توام باکلاه مشکل داری
همیشه به گردش مامان خوشگل اون ووروجک مشغول موبایله ؟ اصلادوربینوتحویل نگرفته
ازعکس داداشی جونت معلومه زیادم ازسربازی رفتن بدش نیومده ، ایشالا به سلامت برگرده

حق داری دوستم خوبم دیروز مرخصی بودم ، همه پستای قشنگتو خوندم الانم میام نظرمو بذارم . آره یا نمی ذاره عکس بندازیم اگرم بذاره هر چی صداش کنیم انگار نه انگار همش باید شکار لحظه ها کنیم .

عمه الناز
26 آذر 91 16:12
عزیــــــــــزم خیلی قشنگ بود راستی به داداش آرشم چقدر لباس سربازی میاد ایشالا تنش سالم باشه و زوده زود برگرده که چشم براه زیاد داره

مرسی گلم آره لباسش قشنگ بود و بهش می اومد ایشالا داداشای تو هم همیشه سلامت باشن هر جا که هستن .
مامان مهبد كوچولو
27 آذر 91 13:40
سلام عزيزم . الهي قربون دريناي لپ گلي بشم من . الان حالش خوبه ؟؟؟ خدا پشت و پناه دايي آرش هم باشه ، چه بامزه شده با اين لباسها درينا رو ببوس .

مرسی دوست خوبم که همیشه هستی . خدا رو شکر درینا خوبه و عکس مال چند هفته پیشه . مهبد عزیزمو ببوس
عمو محمد رضا
28 آذر 91 15:53
درینا کلی شانس آوردی که دختری وگرنه باید بزرگ که میشدی مثل دایی آرش میرفتی سربازی

من که شانس آوردم هیچی عمو ، نمی دونی مامانم چه قدر خوشحاله لازم نیست برم سربازی
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
18 دی 91 16:35
با افتخار لینک شدی عزیزم..............
آخـــــــــــــــــــی دایی منم سربازه...دلم براش کبابی میشه
حالا دایی آرش رو کجا فرستادن با این گیسوهای بلندش

ممنون که به ما سر زدین . دایی آرش همین اطراف تهرانه فعلاً تا ببینیم خدا چی میخواد