درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

11 سال پر از عشق و خاطره

1391/10/11 9:53
742 بازدید
اشتراک گذاری

قصه از کجا شروع شد            از گل و باغ و جوونه

از صدای مهربونو                       یه سلام عاشقونه

دختر گل و نازنینم امروز میشه ١١ سال ، ١١ سال پر از خاطره تلخ و شیرین ، دور و نزدیک . خدا بهمون خیلی کمک کرده . می دونم خیلی دوستمون داشته. نگاه کردن به گذشته لذت بخشه و چشم دوختن به آینده تا یه حدی دلهره آور ، توکلم به خداس فقط نمی دونم الان کجای کارم و چه قدر با خدا فاصله دارم  . امیدوارم این عکس سه نفریمون سالهای سال پا برجا بمونه فقط شما بزرگتر و خانومتر بشی من وبابایی پیرتر و پخته تر چشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه الناز
10 دی 91 11:33
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم عاشق هر 3 تاتونم خیلی قشنگه این عکس. تبریک میگم ایشالا 11 بشه بینهایت که سالگرد عشقتون رو ببینیم دعا میکنم عشق پاکتون همیشه پا برجا باشه و در کنار شیرینی یه زندگیتون درینا نفسه من زندگی پر از شادی و خنده داشته باشید

مرسی الناز جونم خودتم تو این یازده سال همیشه کمکمون بودی و با خودتم کلی خاطره دارم . منم همیشه برات آرزوی خوشبختی ای که واقعاً لیاقتشو داری می کنم و امیدوارم درینا که بزرگتر شد بتونه قدردان اینهمه محبت عمه جونش باشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 دی 91 13:28
آرزومیکنم ۱۱۰ زمستون روباگرمای وجودتون به شادی سپری کنید و عکسهای سه نفریتون تاهمیشه ها سبزوسبزتر باشه

مثل همیشه کامنتت گرم و دوست داشتنی ممنون از دعای خوبت برای شما هم همینطور عزیزم
مامان بنیتا
10 دی 91 13:33
امیدوارم سالیان سال درکنار هم خوش وخرم باشین تبریک میگم عزیزم

ممنون عزیزم چه قدر خوشحال میشم به ما سر می زنی بنیتا ملوسکو ببوس
لیلا مامان پرنیا
10 دی 91 14:16
بهترینها رو براتون آرزومندم امیدوارم همیشه کانون شاد وپرمهر خانواده سه نفرتون برقرار باشه

ممنون عزیز دلم از این همه دعای خوبی که برامون می کنی ازت ممنونم
نیم وجبی
12 دی 91 3:09
ایشالا همیشه شادو سلامت باشین و هر سال از این عکسای 3 نفره ی زیبا بگیرینبرای درینای عزیز

ممنون دوست خوبم شادی و سلامتی رو برای شما و کسری جونو و خونوادش آرزو دارم
mamanebaran
12 دی 91 15:05
عزيزم مبارك باشه سالگرد عشقتون ، عزيزم اون ناناي كوچولو رو ببين با اون پستونكش ميخوام بخورمش ، خيلي خيلي عكستون قشنگه ، خدايا عمر همه عشقا طولاني باشه . " آمين يا رب العالمين "

چه قدر دعای خوبی کردی دوستم منم آمین میگم ممنون که به یادمونی و سر می زنی
آزاده
12 دی 91 16:16
سلام خانمی ممنونم.
وای که چه دختر شیرینی داری
خدا براتون حفظش کنه.


لطف داری عزیز دلم بازم به ما سر بزنید
مامان مهبد كوچولو
13 دی 91 9:12
سلام عزيزم سالگرد عشقتون مبارك ، اميدوارم كه هميشه جمع سه نفريتون شاد باشه و لبهاتون در انحصار غنچه هاي لبخند و 11 سال بشه 1100 سال و آلبومتون پر باشه از اين عكسهاي زيباااا

مرسی دوست خوبم ممنون از این دعای قشنگت
عمه الناز
13 دی 91 15:13
ای جانم قربونت برم همینطوری یهو دلم خواست بیام اینجا بنویسم که دیشب ما خونه عمو آرشت بودیم که تو با مامان و بابایی اومدی و کلی خوشحالمون کردی امیر علی داشت تو اتاقش بازی میکرد توام اونجا بودی که من بغلت کردم که بریم بیرون هی عینک اون و نکشی یه دفعه خیلی شیرین تو بغلم برگشتی امیرعلی و نگاه کردی به من گفتی امـــــی یعنی امیر علی و میخوای فدات بشم شیرین زبون من

نمی دونی عمه مامانم چه قدر یهویی ذوق کرد دید اینجا اینارو نوشتی چون همش داشت فکر می کرد برام بنویسه که دیشب سعی کردم امیر علی رو صدا کنم ولی نمی دونست چه جوری . ممنون که خاطراتمو تکمیل می کنی عمه ی گلم D>[







عمه الناز
13 دی 91 16:09


فهیمه مامی مهتا
19 دی 91 12:39
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند .
چه عکس خوبی ایشالله همیشه در کنار هم سالم و پر انرژی باشید .

ممنون عزیزم مرسی که به ما سر زدی . خیلی شعر قشنگی نوشتی . کاش آدرس گذاشته بودی میتونستم بهتون سر برنم
هانیه
3 بهمن 91 0:30
شیما جونم مبارک باشه عکستون خیلی خیلی قشنگه .همیشه شاد باشید و سایتون بالا سر درینا باشه به امید خدا(درینا چه کوچولویی بوده ها

ممنون عزیز دلم دختر مهربون و دوست داشتنی
مامان حسنا
4 بهمن 91 12:28
ماشالا به دخملتونعزیزم با تبادل لینک موافقی؟؟؟به وب دخمل منم بیا

مرسی ممنون . چشم حتماً