درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

دنیای من ....

1391/11/26 13:15
772 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم میخندد و میرقصد و میچرخد در این روزگار ، خنده لبش تمام امید و بودنم ، رقص تنش همه ذوق و احساسم و دعایم چرخش روزگار به کامش .

ذوق و برق نگاهش میبرد مرا تا اوج ، میبرد تا افسانه ای شود تمام ناخوشی های ریز و درشت دور و برم . همه ی زندگی همین است .

امید بودنش ، شکر عطر تنش ، همه مرا به لبخندی وا میدارد در مقابل بر وقف مراد نبودن ها

به خاطر دخترک ، دلم هنر میخواهد ، شعر ، عشق و عرفان میخواهد . دلم چیزی ورای مادیات این روزگار میخواهد .

همین دیشب ، دلم میخواست بزرگتر بود ، مثل خواهرم بود ، همدمم بود ، همیشه و همه جا کنارم بود .

عشق وجودش سیرابم کرده از کمی و زیادی عشق کهنه .

امنیت حضورش ، چشمانم را شسته است ، جور دیگری میبینم .

با شنیدن کلمات جدیدش که به اسب میگوید ابس ، دلم غنج میرود و تمام میشوم .

هیچوقت فکر نمیکردم بین رنگهای دنیا اول بگوید "زد" یا همون زرد .

با هوش سرشارش ، هر مرد جوان_ شالگردن دار ، عمو پورنگ است و پشت بندش نوای شعر ده ، بیست است که جاری میشود . هر پسر عینک به چشمی علی ا_ ، پسر عموی از دستش فراریه محبوبش . 

تجربه خرید_ نان_ سنگک ، بعد از سالها ، با چشمک زدن و تحویل لبخند به کسانی که در صف بودند ماندگار شد و شیرین .

شبها زحمت میکشد ، بیدارم میکند ، به من یادآوری میکند ، شیشه اش را به دستم میدهد و میگوید "ایشش " یعنی همون نوشیدنی سفید رنگی که همه اشتباهاً میگن شیر .

این روزها تا میخواهم گلایه ای کنم از سوختن موتور یخچال و پاره شدن لاستیک ماشین و دزدیده شدن باطری ماشین و شکستن چراغ ماشین توسط بی معرفتی ناشناس ، فکر سلامتی دخترکم سر پوشی میشود تا فقط بگویم شکر .

این روزها گلایه های دیگر هم سر باز میکند مثل .....بماند.... فکر شیرینی کام_ دخترم از دنیا من و پر حوصله تر میکند .

دخترکم با واژه دایی بیشتر آشنا میشود ، برگشته است ، خدا رو شکر خیلی نزدیک است همین بغل گوشمان " چاپخانه ارتش "

خدایا تو را شکر ، برای تمام نداشته هایم ، که داشته هایم را پر رنگ تر کرده است . خدایا منو به حال خودم رها نکن میدانم که قدمهایم به سمت تو باید پر شتاب باشد . خدایا گوشه دلم برای چند نفری گرفته است ، راضی نیستم به غصه خوردنشان ، خدایا من را ، او را ، آنها را دریاب ....

پی نوشت : عکس از روی عکس گرفته شده است بی کیفیتی تقصیر مادر_ هول_ کات شده است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان کوثری
26 بهمن 91 13:20
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 15:03
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!!
بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com
كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم

چشم حتماً
عطیه
26 بهمن 91 21:02
عکساتون خیییییلی نازن

مرسی دوستم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
27 بهمن 91 4:41
عزیزم عکساتون خیلی ناز شده
چقدر هم تو این عکس دونفرتون درینا جون شبیه خودت شده

مرسی عزیزم راست میگی شبیه خودمه ؟
لیلا مامان پرنیا
27 بهمن 91 10:59
عشقتون ابدی"دنیا همیشه به کام ولبتون خندونولنتاین مبارک

ممنون دوست خوبم برای شما هم همینطور
مامان موش موشک
28 بهمن 91 10:08
سلام مامان درینا جونی خوبی؟چه دختر نازی داری ببوسش به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

لطف داری عزیزم چشم حتماً
مامان سبحان جونی
28 بهمن 91 15:53
سلام عزیزم پسرگلم واسه برنده شدن تو مسابقه ب رای شما دوست عزیز احتیاج داره اگه لطف کنی و ب گل پسرم رای بدی ممنون میشم اینم ادرس جایی ک باید رای بدی قسمت نظراتش کد 501 سبحان جوادی ممنون
http://shahrekhatere.niniweblog.com/

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 بهمن 91 17:09
شیماجونم اول بگم که عکساتون خیلی خیلی ماه شده ، عاشق عکس دونفریتون شدم مثل کارت پستاله مخصوصاچهره زیبات خییییلی مهربونه
کارهای دریناجونموچقدربااحساس و متفاوت به تفسیرکشیدی

خیلی باقضیه عموپوررنگ حال کردم دخترباهوش ناز
همیشه درکنارهم شادوخندون وسلامت باشید

ممنون دوستم خیلی لطف داری .
خوشحالم که خوشت اومده .
ممنون از دعای خوبت
عمه الناز
29 بهمن 91 11:15
نمیدونم از نوشته های قشنگت لذت بردم یا از عکسهای نازتون!!!!

ولی در کل خیلـــــــــــی خوب بود از ته دل آرزو میکنم این روزهای پر مشغله بگذره و روزهای بهتری که مطمئناً در انتظارتون هست زودتر بیاد دوستون دارم یـــــــــــه عـــــالــــــــــمه از ته ته دل هر سه تاتون رو

ممنون عزیزم تو همیشه به ما لطف داری

tahmin
29 بهمن 91 13:48

سلام منم دیدمتون خیلی خیلی زیبا بود
الهیییییی با اون هوش سرشارش

ممنون عزیزم که به ما سر زدی
marjan
29 بهمن 91 23:29
سلام آبجی شیما!
نمیدونی چقد از دیدن مجدد چهره ی نازت خوشحال شدم!فقط کاش عکسارو تو پست رمز دار میذاشتی ولی کامل میذاشتی!هرچند که قشنگی شون هیمینطوری هم معلمومه!ولی خیلی خوب میشه اگه کامل بذاریشون!
ای جونم!قربون اون لباس نازت برم!انشالله لباس عروسیت خانم خوشگله!
شیما جون من ناچارا"از دست این آدمای......ناچار شدم تمام وبمو رمز دار کنم!برو خصوصی گلم


مرسی مرجان جون مثل همیشه خیلی به ما لطف داری تو چشمات قشنگ و مهربون میبینه . راستش عکسای بدون حجاب حتی اگر تو پست رمز دار هم باشه حذف میشه متاسفانه . حتماً بهت سر میزنم

مامان مهبد كوچولو
30 بهمن 91 8:25
سلام عزيزم . هم متنت و هم عكس هاتون خيلي زيبا بودن . انشالله كه روزگارتون بر وفق مرادتون باشه و دختر كوچولوي نازنازيت هميشه شاد و خندون و سلامت باشه . باز هم كلي احساس رو با كلماتت آميخته بودي . اميدوارم هميشه قلبي آكنده از احساس و عشق و ايمان داشته باشي ببووووووووووووووووس درينا رو كه پيرهن صورتي دل منو برده ه ه ه ه ه

مرسی عزیز دوست داشتنی از اینهمه محبتی که داری پیرهن صورتی رو خیلی خوب گفتی .مهبد آقای جنتلمن و ببوس
mamanebaran
30 بهمن 91 14:32
شيماي مهربونم چقدر كلمه مهربون و شيرين برازندته عزيزم ، واقعاً با خوندن تك تك كلمه هات خيلي خيلي خيلي لذت بردم ، مست از احساس بي كرانه مادرانه تو ، مست از بوي عطر تن دختركي شيرين بنام درينا ، فداي اون شير خوردنه شبانه ، فداي عزيزم كه مثل خالش رنگ زرد دوست داره ،
حالا بريم سراغ عكسا ، شيما جونم اصلاً فكر قلب و ضربان و فشار پائين و خلاصهههههههه اين حرفا رو نكنيا ، من اصلا نه قلبم درد گرفت نه ضربان قلبم تند شد و نه فشارم اومد پائين تو اصلا نگران نباش ) عزيزم عاشق عكساتون شدم ، عكس درينا جونم كه مثل پرنسسا شده كنار پدر مهربونش، چقدر نگاه اين پدر و دختر قشنگه و دوست داشتني ، واي شيما جونم چقدر نازي عزيزم ، چقدر چهرت مهربونه خانوم گل درست مثل شخصيتت ، بايد بگم درينا جونم اگه يه فرشته تمام عياره براي اينكه با دو تا فرشته زيبا و مهربون و خوش قلب داره زندگي مي كنه ، يه عالمهههههههههههههههههههه اسپند و تا مي توني و خوندن وان يكاد
((وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ))
، اميدوارم هميشه سلامت و شاد باشين


قربونت برم دوست مهربونم این چه حرفیه خدا نکنه از خدا میخوام قلب مهربونت همیشه سالم و سالم باشه و فشارت میزون_ میزون . دوست خوبم از این که اینهمه لطف و مهربونی بدون دریغت و تو یه بعدازظهر شلوغ کاری میخونم و خستگیم برطرف میشه واقعاً ممنونم و برای اینهمه خوبیت از خدای بزرگ بهترین ها رو براتون میخوام . اونقدرا هم قیافم خوب نیست هنر آرایشگر و عکاس و .... اینطوری از آب دراومده . انقدر خودت خوب و مهربونی که هر دفعه با شنیدن صدای مهربونت کلی انرژی مثبت میگیرم اینو به الناز عمه درینا هم گفتم به خاطر همین خیلی دوست دارم که درینا دوستی مثل باران دختر یکی یه دونه مامان فاطمه عزیز و بابا منصور داشته باشه . به امید اونروز از آیه ای که لطف کردی و وقت گذاشتی و برامون نوشتی هم واقعاً ممنونم همیشه شرمندم میکنی دوستم .

مهتاب
30 بهمن 91 15:02
وای چه عکسهای قشنگییییییییییییییییییی

مرسی دوستم برای مبینا و مامان مهتاب عزیز
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
30 بهمن 91 19:47
شیما جون به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم به خدا

چشم حتماً
الناز مامان بنیا
1 اسفند 91 13:24
چه مامان خوشکلی مرسی نظر گزاشتید خیلی خوشکل دخترتون لینکتون کردم با اجازه

ممنون که سر زدید لطف داری دوستم منم لینکتون میکنم
مامان آروین-مریم
1 اسفند 91 16:57
سلام دوست خوبم ، خیلی وقته که هر روز و روزی دو سه مرتبه بهتون سر میزنم . تا کنون فقط خواننده خاموش وب شما بودم .امروز با اجازه و با افتخار لینکتون کردم و براتون پیام میدم .

چه خوب که به ما سر میزنی و مطالبمون رو میخوندی . برای من خیلی عزیزی چه خاموش ، چه روشن . اگر نظر بذاری که خوشخال ترم میکنی ...فقط کاش آدرستو میذاشتی تا منم لینکت کنم

زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
1 اسفند 91 23:56
شیما جون خصوصی داری

مرسی
مامان آروین-مریم
2 اسفند 91 9:53
سلام ، قول میدم همیشه براتون نظر بدم ....
آدرس من :
arvin-nazi.niniweblog.com

ممنون عزیزم . لطف میکنی
نرگس مامان باران
2 اسفند 91 13:59
وااااااااااای خیلی هنرمندی هم شما وهم انا جونم خیلی با احساس مینویسین
عکساتونم خیلی زیباست
ایشالا همیشه شاد وسلامت باشین
برای درینا جونم و مامان گلش

ممنون عزیزم خیلی لطف داری
رضوانه
2 اسفند 91 19:45
ای جوووون دخمل ناز
نوشته ها مثل همیشه بی نظیر بودن شیما جون
بلاخره ی وب ساختم تشریف بیارید خوشحال میشم راستی با کمال میل لینک شدیییید

چه خوب که وب ساختی حتماً سر میزنم
رضوانه
2 اسفند 91 21:12
شیما جووون اجازه هست مطلب دختر که باشی توی پست برای بابای مهربون درینا رو توی وبلاگم بنویسم ؟؟
واقعا از خوندنش لذت بردم




آره عزیزم منم خودم از جای دیگه ای کپی کردم . خوشحالم که خوشت اومده
مامان آروین-مریم
3 اسفند 91 12:25
سلام دوست خوبم
برای آروین از سایت bofy.blogfa.com قالب سفارش دادم که الان آماده هست .
لطف میکنید به همون آدرس بروید و قالب آروین رو ببینید و در موردش بهم نظر بدین ....
نظرتون رو تائید نمیکنم ، صادقانه بهم بگین اگه موردی داشت . چون هنوز وقت اصلاح کردنش هست . متشکرم .


باشه چشم اگر دیر نباشه
مامان آروین-مریم
5 اسفند 91 12:35
منتظر قالب جدیدتون هستیم ....

آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 9:22
شیماجون پچ پچ داری (خصوصی

پچ پچ و خوب گفتی از بچگیم بهش فکر نکرده بودم
عطیه
6 اسفند 91 11:20
وااااااای.درینا جون چه قدر شبیه خودتونه!!!
راست میگی خیلی ها میگن اصلاً شبیه نیست ممنون که به ما سر میزنی

hanieh
6 اسفند 91 16:00
شیما عکساتون خیلی خیلی خوب شده
درینای بلا با اون رقصی که میکنه و اون دقتی که داره چه عروسی میشه

وووووااااااااییییی چه قدر من خوشحال میشم تو میای به اینجا سر میزنی قربونت برم که به من و درینا لطف داری
بابای بهداد
8 اسفند 91 11:40
چه دنیای قشنگی ...چه کوچولوی با مزه ای خدا بهتون ببخشه
اجازه دارم لینکتون کنم؟

شما لطف دارید . خواهش میکنم
مامان بنیتا
8 اسفند 91 15:58
خیلی خیلی زیبا مینویسی شیما جون
عکساتون هم خیلی قشنگه تو رو خدا اسپند دود کنین

دوست خوبی مثل شما دارم که به من لطف داره و خوب میبینه شما هم اسپند دود کن و از ته دل امیدوارم غم و ناراحتی ازتون دور باشه
صفورا مامان آوا
26 اسفند 91 12:45
چقققققققققدر عکساتون خوشگل شده ما شا ا... به این دخمل خوششششششششششششگل
البته به مامانش رفته دیگه خوشگلیش

وای خیلی شرمندم کردی چشمات قشنگ میبینه عزیزم