درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

تلگراف

1391/12/26 16:00
588 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز کاریمه نقطه

خیلی دلم میخواد قشنگ بنویسم ، بهاری بنویسم ، موندگار بنویسم نقطه

نمیدونم چرا نمیشه نوشتنم نمیاد نقطه

از فردا درگیر تموم کردن خونه تکونی میشم نقطه

باید برای درینا خرید کنم همه لباساش خراب شده نقطه

خرید برای خودمونو کنسل کردم تا بعد از عید حوصله تو شلوغی خرید بنجول کردن ندارم نقطه

عید دیدنی هم کنسله نقطه

دلم فقط شمال میخواد نقطه

فکر میکردم تا عید مسائل مالی حل میشه ، حل نشده نقطه

استرسش باهام مونده نقطه

کاش میتونستم مثل خشایار بزرگ باشم و بزرگ فکر کنم نقطه

درینا کلمات جدید زیادی میگه مثل ندایه (نداره)- بسه- نیست- مایه منه (ماله منه) ب_ییم (بریم) نقطه

جمله زیاد میگه زیاد صحبت میکنه خودش میدونه چی میگه چون ده بارم بپرسی مثل همونو تکرار میکنه فقط مشکل اینه که ما کامل متوجه نمیشیم چی میگه نقطه

عزیز دلم پنج روز دیگه یک سال و نیمش کامل میشه نقطه

واکسنش موکول میشه به بعد از تعطیلات عید یعنی یکی دیگه از استرسام کش پیدا میکنه نقطه

تو این هاگیر واگیر و وانفسا یه دزد ازمون دزدی کرده خسارت در حد 4 میلیون- نامرد نقطه

من کلی گریه کردم نقطه

مامانم هم کلافه اس بدتر از من ناخواسته به من استرس منتقل میکنه نقطه

دیگه نمیخوام درینا رو از فردا بذارم پیشش چون میدونم خیلی کاراش مونده به خاطر من نقطه

باید دو هفته ای استراحت کنه نقطه

دلم میخواست کلی وسایل برای خونه بخرم اما نشد نقطه

امیدوارم بریم شمال درینا اذیت نکنه زیاد بمونیم نقطه

برای چارشنبه سوری برنامه ای نداریم میترسم بریم بیرون برای درینا خطرناک باشه نقطه

همکارم عروسیشه برای کلیپش داره میره ترکیه برای اولین بار دلم خواست جای یه نفر باشم نقطه

خدایا ببخشید ناشکری نبود نقطه

خیلی گنگ و سر درگمم نقطه

میدونم آخرین پست سال نود و یکه ولی هر کاری کردم نتونستم از این بهتر بنویسم نقطه

همینجا به همه دوستای مجازی که تو سال نود و یک پستامو خوندنو  از لحاط روحی کمکم کردن و هر روز به خاطر اونا کامپیوترم و روشن کردم سال نو رو تبریک میگم برای همه آرزوی بهترینا رو دارم دوست دارم تو عید چند نفری رو ببینم امیدوارم قسمت بشه نقطه

نمیدونم دفعه بعد کی به اینجا سر بزنم دلم برای همه تنگ میشه نقطه

بای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 اسفند 91 16:44
عزیزدلم دوست خوبم برای همه ناراحتیهات ناراحت شدم نقطه
امیدوارم خسارتتون هرچه زودترجبران بشه نقطه
آرزومیکنم مامان مهربون درینای عزیزم هرچه زودترباسفررفتن یه روحیه تازه ترپیداکنه نقطه
ازته ته دلم روزهای طلایی برای خانواده خوبت درسال نودودو آرزومیکنم نقطه
دوستتون دارم .



ممنون دوست خوبم خیلی بامزه نظر گذاشتی خودمم خیلی امیدوارم منم آرزوی روزهای خیلی عالی برای آرمیتای گلم در کنار شما دارم

یه دوست
27 اسفند 91 0:36
شاید با این همه خستگی حوصله خوندن کامنت یه غریبه رو هم نداشته باشی.
ولی من امروز مثل بقیه روزا نمی خوام خواننده خاموش باشم.
آخه امروز یه چیزی تو متنت بود که منو خندوند.
البته از ناراحتیات ناراحت شدم و برات دعا کردم
اما اونجا که نوشته بودی همکارت داره واسه کلیپ عروسیش میره ترکیه خیلی جالب بود عجب آدمای بامزه ای پیدا میشن
خوش به حالت که امروز آخرین روز کاریت بود
من تمامه عید کشیکم عزیزدلم خدا رو شکر کن اگه جایه همکارت نیستی جایه منم نیستی .از ته دلم آرزو میکنم شمال بهت خوش بگذره

دوست عزیز سلام اول از همه خوشحالم که آخرین پست سال 91 باعث شد ما رو شرمنده کنی و کامنت بذاری دوم این که کامنتتونو روز بیست و هشت اسفند خوندم و فرصت جواب دادن نداشتم ولی حسابی تو ذهنم موند و تو این مدت خیلی بهش فکر کردم . اونروز که پست و گذاشتم حسابی دلگیر بودم و نا امید و حوصله نو شدن سال رو هم نداشتم اما بعدش به لطف خدا و دعای دوستای خوبم مسائل کم کم روبراه شد و تقریباً روزای آرومی رو سپری کردیم . امروز که اومدم سرکار متوجه شدم همون همکاری که خیلی اتفاقی ازش نامبردم متاسفانه مادربزرگش رو از دست داده و همه مراسم و کاراش عقب افتاده این چرخش روزگاره و کاری نمیشه کرد.
خدا رو شکر که سلامتیم دوست عزیز خدا رو شکر که اطرافیان عزیزمونو داریم خدا رو شکر که انقدر قدرت داری که تمام عید رو کشیک باشی خدا رو شکر که منم دارم سعی میکنم قشنگی های زندگی رو بیشتر ببینم بازم ما رو از نظرهای دلگرم کنندت بهره مند کن

مامان آروین (مریم)
27 اسفند 91 7:16
پیشاپیش سال جدید رو به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم . امیدوارم عیدی پر از خوشی و سالی پر از شادی داشته باشین ........

ممنون سال نو شما هم مبارک باشه
مامان مهبد كوچولو
27 اسفند 91 8:32
استرس نداشته باش و به خودت فشار نيار نقطه
سالي خوش و خرم داشته باشيد نقطه
دل ما هم براتون تنگ ميشه نقطه
سفرتون بي خطر نقطه
هرجا هستيد خوش و خرم باشيد نقطه
دزدي هم فداي سرتون صدقه درينا باشه تا ايشالله دزده پيدا بشه بعد حسابشو بزار كف دستش نقطه
ساااااااااااااااااااال نو مبارك نقطه .

ممنون دوست مهربون و دوست داشتنی خیلی قشنگ بود امیدوارم همه خوبی ها برای مهبد و مامان و بابای گلش تو سال جدید باشه
mamanebaran
27 اسفند 91 8:55
شيماي نازنينم سلام ، از عنوان پستت خيلي خيلي خوشم اومد ، تلگرافو خوب اومدي خيلي خيلي خوشحال شدم كه ديگه از امروز پيش درنيا جونم هستي و دخترمون بهش كلي خوش ميگذره ، نازنينم تو هميشه قشنگ و موندگار مي نويسي من هميشه بارها و بارها نوشته هاتو مي خونم ،' از الان يه خسته نباشي حسابي از طرف من رو پذيرا باش با همو.ن يه استكان چايي داغ اميدوارم زود زود بري شمال بهت بيشتر خوش بگذره دخترمونم كلي باهات همكاري كنه و واقعا از مسافرت لذت ببري ، نازنينم نگران مسائل مالي نباش انشالله سال جديد سالي پر از رزق و روزي و بركت و سلامتي باشه برات اصلا نگران نباش مطمئنم تو سال جديد اتفاقي خيلي خيلي قشنگي برات ميفته نميدونم چرا اين حسو دارم ولي مطمئنم امسال سال خوبي پيش رو داري ، عزيزم استرس نداشته باش سعي كن مثل همسري صبور و وسيع فكر كني نگران نباش گلممم فداي دايره لغات درينا جونمممممم ، قربون ندايه گفتنت ، نازنينم پيشاپيش يكسال و نيمه شدنت مبارك انشالله به سلامتي بعد از تعطيلات واكسن عزيزمم بزني و خيالت راحت باشه نگران نباش شيما جونم تمام اين مراحل به خوبي ميگذره براي دزدي واقعا ناراحت شدم الهي بگردم ميدونم خيلي خيلي غصه خوردي اميدوارم به زودي اين مسئله حل بشه مامان فاطمه به خاطر دلسوزي و دوست داشتني كه نسبت بهتون داره حساسيت نشون ميده صبور باش گلمممممممممم و از افتادن نترس به دخترامون نيگاه كن هر وقت زمين مي خون دوباره رو پا مي ايستن شايد روزي 10 بار اين اتفاق بيفته اما مي بيني بازم زود از جاشون بلند ميشن و دوباره به ما لبخند ميزنن پس تو هم بخند اميدوارم برنامه هات رو روال پيش بره راستي شيما جونم هفته اول عيد شمالم به اميد لحظه ديداار عزيزم پيشاپيش چهارشنبه سوريتون مبارك ، نازنينم عيد رو هم پيشاپيش به خودت و خانواده عزيز و دوست داشتنيت و به عزيز ترين فرشته روي زمين تبريك ميگمممممممممم اميدوارم امسال سال آرزوهات باشه

خیلی خیلی خیلی ممنون دوست عزیزم اعتقاد دارم خدا خیلی وقتا از یه راههایی کمکمون میکنه که خودمون متوجه نمیشیم اما من این بار خوب فهمیدم تو دوست خوبم با اون صدای گرم و کلام قشنگت کمک بزرگ خدایی ممنون از همه خوبیهات و محبتات الان که اینا رو مینویسم تعطیلات تموم شده و متاسفانه قسمت نشد همدیگرو ببینم منم بیصبرانه منتظر یه فرصت مناسبم باران بهاری خوشگل و دو ساله و خانوم و ببوس

لیلا مامان پرنیا
27 اسفند 91 10:24
بهترینها رو براتون توسال جدید آرزو دارم واعتقاد دارم همیشه بهترینها برای پاکترین قلبهاس پس با قلبت منتظر باش پیشاپیش سال نو مبارک ودلتون شاد میبوسمتون

ممنون عزیزم منم یه سال پر از خوشی و برکت براتون آرزو میکنم پرنیای گل و ببوس
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 19:57
اخیییییییییییییییی چقدر حرف بوددد عزیزمم
بکم خالی شدی نه
خییلی ناراحت شدم برای دزدی عزیزم
ایشالا همه چی بر وفق مردات باشه مسافرت بری خوش بگذره
روحیت عوض شه کلااااااااااا حال کنی فدات شم
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشییییییی بدون دغدغه و ناراحتییییییییییی
خوشگلموو ببوس مامان خوشگل

ممنون دوست خوبم امیدوارم سال جدید برای شما هم سال خوبی باشه پز از اتفاقات خوب لپای آران عزیزمو یه عالمه ببوس
mamanebaran
28 اسفند 91 8:35
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید
جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد


عمه الناز
28 اسفند 91 12:12
´¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….hapyy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨`*•. ¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
عزیــــــــزم توی سال جدید بهترین هارو برای خانواده سه نفریتون آرزومندم

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری

نوروز مبارک


مامان مریم
28 اسفند 91 16:06
پست قشنگی بود حتما نباید توی پست پر از حرفای قلمبه باشه که قشنگ بشه...امیدوارم غمهاتون همیشه اینقد کوچیک باشن و شادیهاتون بی اندازه..درینای خوشگلمو ببوس...

ممنون عزیزم واقعاً خدا رو شکر که غمها انقدر کوچیکن خدا رو شکر سال توی شما هم مبارک باشه و پر از شادی و اتفاقات خوب
مامان شیدا
28 اسفند 91 17:18
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک




خیلی زیبا بود برای شما هم همینطور

بابای یسری جان
29 اسفند 91 0:07
با سلام نقطه
ابتکار جالبی بود نقطه
سال خوبی بود و آشنایی با وب شما که پایه یکی از وبگردی های ثابتم شده است از اتفاقات خوب مجازیم بود نقطه
برایتان آزروی موفقیت دارم نقطه
یا علی - التماس دعا نقطه


ممنون از لطف همیشگیتون آرزوی سال خوب و پر برکت برای شما و خانواده محترمتون دارم به لطف خدا تو سال جدید یسری جان با کارای جدیدتر دل شما پدر با احساس رو بیشتر از گذشته سر مست میکنه و ما هم از خوندنشون لذت میبریم
مرجان مامان آران
30 اسفند 91 0:22
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


خیلی قشنگ بود مرسی
سارا مامانی شیدا
30 اسفند 91 0:39
آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت ، که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف ، و من از دور ببینم که پر از لبخند است چشم و دنیا و دلت ، سال نو مبارک

خیلی قشنگ و با احساس بود برای شما هم همین آرزو رو دارم
نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:23
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم

مرسی دوست خوبم امیدوارم سال جدید پر از اتفاقات قشنگ برای شما و خانواده تون باشه و باران گلم روز به روز بزرگتر و خانومتر بشه و همیشه سلامت باشه
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 11:30
دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند

سال نو مبارک



وای خیلی قشنگ بود واقعاً ممنون برای الیسا خانوم و مامان گلش

آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 فروردین 92 3:15
خصوصی داری دوست جون
الهه(دختر خاله شیما و درینا)
5 فروردین 92 21:50
سلام شیما جون خوبی؟
وب درینا خیلی قشنگ شده.

از طرف خود بگم به نظر من درینا یه دختر باهوش و بی نظیره.و حسابی باشطنتاش منو عاشق خودش کرده.مطمئنم با این هوش و استعداد آینده درخشانی داره
من که عاشقشم.
چنتا عکس خوشکل ازش دارم ایمیلم واست گذاشتم اگه خواستی ایمیلتو برام بفرست عکسارو بفرستم
عاشقتم درینا جونی.

وای مرسی الهه جونم که اومدی اینجا و سر زدی خیلی خوشحالم کردی ممنون از این همه لطفت دختر مهربون و دوست داشتنی آرزو میکنم درینا مثل تو باشه خانوم باهوش مهربون عاقل و دوست داشتنی

مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:20
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم

ممنون مریم جون آرینای عروسکمو ببوس امیدوارم برای شما هم سالی پر از خوشی باشه
صفورا مامان آوا
11 فروردین 92 10:20
شیما جوون سال نو رو به تو و دختر شیرینت تبریک میگم امیدوارم همه ناراحتی و ها و غصه ها و بدیهای 91 رو تو 91 جا بذاری و سال 92 پر باشه برات از خوشیهای فراوان
در ضمن خیلی هم باحال نوشتی پست آخرو ههههههه کلی بامزه بود

ممنون دوست خوبم خوشحالم که به ما سر زدی همین آرزو ها رو برای شما و آوای نازنین هم دارم و امیدوارم سالی پر از اتفاقات خوب باشه
مامان آروین (مریم)
12 فروردین 92 8:20
خصوصی
مامان هانا
12 فروردین 92 23:41
عزیزم امیدوارم یک سفر شمال بری تا همه خستگیهات در بره نقطه
کاشکی همه مشکلات و آروزها همینقدر کوچیک بود نقطه

ممنون دوستم که به ما سر زدی مامانا جون راست میگی میدونم تو دنیا مسائل بزرگتر و بغرنجی هست که اینا پیشش هیچه امیدوارم شما همین کوچیکا رو هم نداشته باشین همیشه زندگیتون پر از خوشی باشه همیشه به ما سر بزن خوشحال میشیم برای هانا و مامانا
مامان آروین (مریم)
14 فروردین 92 14:38
نمی دانم آرزویت چیست!

اما برای رسیدن به آرزویت دستانم به آسمان جاری

و سبزه دلم را به نیت تو و آرزوهایت، هر چه که هست، گره زدم .


ممنون خیلی قشنگ بود
maryam.k
17 فروردین 92 13:19
سلام دوستم سال نو مبارک .من مامی کتایونم جز خواننده‌های خاموشت.عزیزم من تازه از سفر امدم ووبت را خواندم خوشحالم که بعد از خواندن تلگراف که خیلی ناراحت کننده بود متوجه شدم مشکلات تا حدودی حل شده دوستم زندگی خاصیتش پستی وبلندیهاشه صبور مقاوم باش

سلام دوست خوبم خوشحالم که لطف کردی و نظر گذاشتی مرسی از اینکه به یادمون بودی . آره خدا رو شکر . منم باهات موافقم فقط صبرم خیلی کمه . امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین و سفر خوش گذشته باشه
مامان بنیتا
17 فروردین 92 19:48
سلام شیما جون سال نو رو تبریک میگم امیدوارم تو سال جدید فقط از خوبی و خوشی برامون بنویسی

مرسی دوست گلم سال نو شما هم مبارک امیدوارم برای شما هم پر از اتفاقات خوب باشه
آتیلا جون و مامان شیما
18 فروردین 92 15:39
شیما جون ممنون که اومدی پیشمون...
خیلی خوشحالم کردی خانوم...
ایشاا... که سفر شما هم خوب گذشته باشه...
منتظر پست جدید با حرفهای مثل همیشه قشنگت هستم...

حسابی دلم برای شما و آتیلا خوشگلم تنگ شده بود ممنون از اینکه سر زدی چشم حتماً سعی میکنم امسال شادتر بنویسم
مریم(مامان آرینا)
18 فروردین 92 15:49
سلام دوستم امیدوارم تعطیلات بهتون کلی خوش گذشته باشه،امیدوارم زودتر آپ کنی دلم براتون تنگ شده

مرسی عزیزم چشم حتماً آرینا گلمو ببوس
زهرا(ترنم عشق)
19 فروردین 92 1:39
شیما جون کجایی بابا چرا نمیای
دلمون حسابی براتون تنگیده بابا
هم برای خودت
و هم درینا جونمممممممممممممم
بیاید دیگه
راستی 2 تا پست جدید هم گذاشتم خوشحال میشم بهم سر بزنی دوستم

چشم حتماً دوستم زود زود سر میزنم بهت
مامان مهبد كوچولو
19 فروردین 92 8:31
كجائيد ؟ نقطه .
دلمون تنگتونه نقطه

دچار گیجی بعد از تعطیلات شدم میدونم که درک میکنی حس آپ کردن ندارم
سارا مامانی شیدا
19 فروردین 92 10:51
دوست خوبم خبری از پست 92 نیست دلمون تنگ شده امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه و حال و هوال عوض شده باشه و سال جدید براتون پر از شادی باشه عزیزم ما با اولین پست 92 تومدیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنی

مرسی عزیزم برای شما هم همینطور چشم حتماًX:
مامان آروین (مریم)
20 فروردین 92 8:29
کجائی خانومی ؟؟؟؟ تنبل شدی هااااا؟؟؟ چرا آپ نمیکنی ؟؟؟؟؟؟؟ نمیگی ما روزی چند مرتبه به وب شما میاییم برای دیدن دختر قشنگت اما نیستی .......

واقعاً لطف داری دوستم که تند تند به ما سر میزنی باشه چشم حتماً