درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

تقدیم به عاشق ترین ...

1392/2/11 13:12
646 بازدید
اشتراک گذاری

به بهانه ی برگی از تقویم

یادم آمد ....

قطره ام ، قطره ای در مقابل دریا

منم ، یک مادر بیست و هشت ماهه

اوست ، یک مادر بیست و هشت ساله

دل نوشته هایم همه در قالبی زیبا

دل نوشته هایش همه حک شده بر دل تنها

غصه هایم کوچک و نوپا

غصه هایش به اندازه تمام ثانیه ها

همه ی سهم من از تبریک و گل

تقدیمش باد...

تقدیم او که همیشه مادر است ....

تقدیم او که دوباره مادر_ دختر_ دختر است ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمه الناز
11 اردیبهشت 92 13:59
عزیـــــــــــــــــزم خیلی زیبا بود

روزت مبارک آبجی شیمای گلم
همه این گلها تقدیم به مامان فاطمه گل
روز مادر مبــــــــــــــــــــــــــارک
من بدهکار توام ای مادر
همه جانی که به من بخشیدی
لحظاتی که برای امن من جنگیدی
و بدهکار توام عمرت را
روزهایی که ز من رنجیدی
اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر!

عااااااااششششششششققققققققتتتتتتتتتتممممم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:09
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روزبهشتی راتبریک میگم دوست خوبم
عاااالی بودشیماجونم خداهمیشه سلامت وشاددرکنارتون حفظشون کنه

مرسی دوست خوبم ممنون از دعای خوبت و جمله قشنگت
مرجان مامان آران
11 اردیبهشت 92 22:58
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك

مرسی عزیز دلم روز شما هم مبارک
مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 1:10
طلایی ترین روزها

ارزانی نگاه مهربانت

وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت

روزت مبارک دوست عزیزم


ممنون الهام جونم این روز و منم بهتون تبریک میگم شاد باشید


رنگارنگ
12 اردیبهشت 92 7:03
سلام مامان مهربون
روزت مادرو به همه ی مادرای خوب ایران تبریک میگم

ممنون که به ما سر زدی و ممنون از تبریکت به وبلاگتون سر زدم جالب بود
maryam.k
12 اردیبهشت 92 14:48
عزیزم خیلی خیلی زیبا نوشتی خدا سایه همه والدین را برای بچه‌هاشون حفظ کنه دوست دارم

مرسی مریم جونم خیلی خوشحالم میشم که به ما سر میزنی آمین به دعای قشنگت
مامان آناهل
12 اردیبهشت 92 15:21
سلام به درینای عزیز و مامان گلش . روزتون مبارک . درینا جون من همیشه بهت سر میزنم . خیلی ماهی . و دوست داشتنی عکسهاتون پوستره . لازم شد یه سر بیایم اونورا

مامان آناهل عزیز باورم نمیشه که به ما سر زدی ممنون که وقت گذاشتی من واقعاً عاشق دختر نازت با اون چشمای معصومشم خدا حفظش کنه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
14 اردیبهشت 92 3:23


خاله ی آریسا
14 اردیبهشت 92 9:45
سلام . روزتون مبارک باشه و بهتون تبریک میگم ایشالله سالهای سال با فرشته کوچولوتون شاد و سلامت باشید


ممنون عزیزم آرزوی روزای خیلی خوب در کنار آریسای عزیز رو برای شما دارم
مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 14:26
روز مامان هاي گل گلاب مبارك
گل هايي كه اگه وجود پرمهرشون تو خونه نباشه اونجا ديگه خونه نيست قفسه زندونه


ممنون عزیزم راست میگی واقعاً
مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 14:30
شیما جون ما رو از تو لینگ دوستاتون حذف کردید
برای پست ها تون هم یادگاری نوشتم نمیدونم اونا رو هم تایید نکردید یا اصلا ثبت نشده

نه عزیزم حذف نکردم خیلی از دوستام تو لینکمون نیستن کلا خیلی به این قسمت وبلاگ توجه نمیکنم به تازگی هم بهتون سر زدم . شما جز دوستای خیلی خوبمون هستین
mamanebaran
14 اردیبهشت 92 16:51
کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم



کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم



بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه



مـــــــــــــــادر ...



کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم



مـــــــــــــــادر ...



لالایی ...

لالایی ...

مامان فاطمه مهربونممممممم
سرم را چیزی خم نخواهد کرد جز برای بوسه برای دستان مهربانت

شیمای نازنینم فرشته مهربون درینا جونممم روزت مبارک عزیزم , الهی که همیشه این روز رو کنار درینای گلم و خانواده عزیزت جشن بگیری و شاد باشی

فاطمه جونم یه دنیا مرسی بابت این شعر زیبا و اینهمه محبتت که همیشه شرمندم میکنی ببخش که به خاطر حجم زیاد کاری نظرت و بارها و بارها میخونم فرصت نوشتن جواب و تایید رو ندارم چون اصولاً دوست ندارم کامنت دوست خوبمو بی جواب تایید کنم . عاشقتم بازم معذرت میخوام
نرگس مامان باران قلنبه
14 اردیبهشت 92 20:13
شیما جونم با تاخیر زیاد روزت مبارک

مرسی نرگس جونم تاخیر نداشتی با این کوچولوها هر روز روز ماس
عاطفه مامان الای
15 اردیبهشت 92 3:34
خانم گل میشه بگی دقیقا اونجا کجای شمال بود ؟من نرفتم دوست دارم برم. به ما هم سر بزنین خواستین تبادل لینک کنیم؟ ولی مال من 3 تاست آدرسا رو مینویسم
www.elana.niniweblog.com
www.elay-jj.niniweblog.com
www.elza.loxblog.com

چشم عزیزم ممنون که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی حتماً سر فرصت توضیح میدم
الناز مامان بنیا
15 اردیبهشت 92 15:51
روزت مبارک عزیزم مرسی از این همه راهنمایی خوبت خوشحالم باهم دوستیم خدا مامانیتو نکه داره برات بوس

مرسی دوست خوبم دل به دل یه عالمه راه داره منم خیلی خوشحالم ممنون از دعای خوبت
mamanebaran
16 اردیبهشت 92 14:27
چرا نظرات منو ثبت نمیشه آخههههه

دوستم نه تو مقصری ، نه نی نی وبلاگ مقصره نه سرویس اینترنت ایران مقصره همش تقصیر منه که نظرت و دیر تایید کردم .... ببخشید
مامان آرادخان
18 اردیبهشت 92 7:37
سلام خیلی قشنگ نوشتی
ایشالله مادرها همیشه سایه شان بر سرمان باشد

مرسی دوست خوبم که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی و باز هم ممنون از دعای خوبت