درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

تنوع - سرگرمیه وبلاگی

1392/3/13 16:39
564 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف دو تا از دوستای خوبم به یه سرگرمی دعوت شدم که خیلی خیلی ازشون تشکر میکنم از فاطمه جون و آناهیتا جون که به یادم بودن خیلی ممنونم سعی کردم جوابم واقعی باشه و چیزی که از تو دلمه رو بگم منم مثل دوستام یاد دوران نوجوانی و دفتر عقایدا افتادم حالا بریم سراغ سوالا

1. بزرگترین ترس زندگی شما ؟از دست دادن نزدیکان به هر طریقی استرس

2. اگر 24 ساعت نامریی می شدی، چی کار می کردی؟ به بعضی جاها میرفتم که به کنجکاویم پایان بدم عینک

3.  اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،‌ آن آرزو

چیست ؟ عاقبت به خیریخیال باطل

4. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری؟ اسب چون حیوان نجیبی است .گاوچران

5. کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ آن شرلی ، هنوزم دوست دارم بدون سانسورشو ببینم قلب

. در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟ انواع کوکو  و کلاً غذاهایی که قراره وا نره متفکر

7. اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟ گر گرفتن و گفتن چیزی که بعدش پشیمون میشم  افسوس 

8. با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟  مرغ خوشمزه اس ، دریا هم زیباس من مشکلم با اورانیومه که مندلیف با کشفش باعث شد دچار یه عالمه تحریم خسته کننده بشیم .یول

9. دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟دروغ چرا شعر عرفانی تو ذهنم نیست هر چی هست مربوط میشه به خاطرات دوران نوجوانی و ....

اگر چه جای دل دریای خون در سینه دارم          ولی در عشق تو دریایی از دل کم می آرم

اگر چه روبرویی مثل آیینه با من                       ولی چشمام بسم نیست برای سیر دیدن

نه یک دل ....دیگه بقیه اش و خودتون زمزمه کنید اینجا گفته دو بیت قلببغل

 

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال، گذشته و آینده سفر کنید، آن روز کدام

است ؟ آینده و روز موفقیت  درینا تشویق

11.شما چه رنگی هستید و چرا؟ بنفش چون هم شاده هم غمگینلبخندناراحت

12. اگه قرار باشه از ایران بروید، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید؟ ترکیه چون احساس میکنم فرهنگشون به ما نزدیکه و از زندگی در جایی که بیش از حد با ما غریبه باشن میترسم نگران

13.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون؟ یه اس ام اس از طرف الناز که نصفه اومده و نوشته خدا مشکلاتت رو حل نمیکنه او به توانایی های تو ایمان داره  ماچ

14. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی

هستند؟ مادر خودم ، مادر همسرم و الناز ساکت

15. اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟ دروغ شیطان

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟ چند تا دوست که خیلی دلم میخواد ببینمشون و متاسفانه فرصت نمیشه  به من زنگ بزن

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟ همه چیز درباره یک عشق بی انتهاقلب

18. خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟ گیلاس خجالت
19. سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟ عجول در زمان تصمیم گیری ، اعتماد به نفس پایین و نداشتن تسلط کافی بر رفتار در زمان ناراحتی و یه عالمه دیگه که از حوصله دوستان خارجه عصبانی

20. کاشکی...... ؟ کاشکی هیچکس تو این بازی این جای خالی رو پر نمیکرد ...........ناراحت

 

دوستایی که ازشون دعوت میکنم

مهدیه جون مامان مهبد

الناز جون مامان بنیا (البته اگه وقت کنه )

سحر جون مامان بنیتا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ايسو وايسا
13 خرداد 92 16:54
قشنگ بود جوابهاتبراي دريناي خشگل

لطف داری ممنون عزیزم
ملیحه
14 خرداد 92 1:44
سلام شیما جان.الان ساعت 1:38 شب ،دارم وبلاگ درینا رو میخونم.خیلی زیبا و جذاب مینویسی عزیزم.همیشه زنده و شاد باشید.مهمون ها رو 4 نفر کن منم هستم.از اون کوکو خوشمزه ها میخوام.
بووووووووووووووس

قربونت برم عزیزم مرسی که هر چند وقت یه بار به ما سر میزنی و خوشحالم میکنی .
قدمت رو چشم کی بهتر از تو .
کو کو ا_ وا رفته س
امیدوارم تمام مراحل زندگیت رو با موفقیت بگذرونی
مامان سارا
14 خرداد 92 16:53


بابای یسری جان
14 خرداد 92 17:09
سلام
ایده جالبی بود
و برای من از این جهت جالب تر بود که شما همشو صادقانه جواب داده بودید ،در جایی که اگر از من بخواهند نمی توانم به این راحتی پاسخ دهم بخصوص سئوالات 15 - 14 و 19
یا علی - التماس دعا

ممنون نظر لطفتونه چه خوب که به ما سر زدید خیلی خوشحال شدیم .
با روحیه ای که از شما سراغ دارم میدونم که خیلی صادقانه تر به سوالای خیلی سخت تر و مهم تر جواب میدید .
سلامت باشید .
مامان سارا
16 خرداد 92 18:21
خواند زبان دلم ثنای محمد(ص) ماند خرد خیره در لقای محمد(ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص) عید مبعث بر شما و خانواده محترمتان مبارک
لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:20
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم

مرسی دوستم ممنون که به یادمونی
عمه الناز
18 خرداد 92 11:24
عزیزم عشقم عمرم زندگیم قالب جدید وبلاگت مبـــــــــــــــــــــارک
وای وای وای چه بازی باحالی خیلی جالب بود مرسی که بعضی جواب ها به من ربط داشت
خیلی جواب ها باحال بود کاش حقیقت پیدا میکرد

الناز جونم قابلی نداشت ما کلی زندگیمون به شما ربط داره عشقم .
آره واقعاً
مامان مهبد كوچولو
18 خرداد 92 11:39
سلام گيلاس ِ من ... خدايا ازت ممنونم كه يه عالمه دوست خوشمزه به من دادي يكي گيلاس و يكي هلو و ..... قربونت برم كه تو هم مثل من كنجكاوي و تا نامرئي بشي ميري و اول به كنجكاوي هات پايان ميدي . مرسي از دعوتت عزيزم . بووووووووووووووس براي تو و دريناي نازم

دوست شیطون من هم خودت بانمکی هم اون فسقلیه جنتلمنت کلی خندیدم خودتم که توت فرنگی دیگه جمعمون تو تابستون جمعه
مامان بنيتا
18 خرداد 92 16:59
ممنونم شيما جونم از دعوتت

خواهش میکنم مثل اینکه یه کم دیر بود
مامان مهبد كوچولو
19 خرداد 92 9:22
عزيزم مبارك قالب جديد وبلاگت . خيلي خوشگله مثل خودت . بوووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس

قربونت دوستم فکر کنم الان تو نی نی گپ باشی
mamanebaran
19 خرداد 92 16:10
ای جانممممممممممممممم به این

جوابای خوشگل

عزیزم امیدوارم همیشه کنار نزدیکانت

باشی و بهترین لحظاتو باهم داشته

باشین

ای جانمم به دختر کنجکاوم

الهی همه عاقبت به خیر بشیم



بابا آنی شرلییییییییی

آفرین به این جمله بندی , مندلیفت

منو کشت

عزیزم فدای شعرت

انشالله همیشه شاهد موفقیت

درینای گلم باشی

بابا بنفش یکی از رنگای مورد علاقه

من

بابا ترکیه seni sevy youroum

آفرین به دختر مهمونوازم

الهی که همیشه حذف شه

خدائیش یکی از اون دوستا منم

دیگه مگه نه

واقعا این فرشته عشقای

بی انتهای ما هستن

ای جونم به این گیلاس

عزیزم مادری مثل تو نمیتونه این

خصوصیاتو داشته باشه مخصوصا در

مورد اعتماد به نفس

الهییییییییییییییییی

عاشقتم دوستم که انقدر با حوصله خوندی و کامنت گذاشتی . خوشحالم که خودمو به رنگ مورد علاقه ات میبینم .
گیلاس که به پای هلوی تو دل برو نمیرسه .
اون قرار وبلاگی بی شک منظور خودت و بارانم بودین

mamanebaran
19 خرداد 92 16:11
عزیز دلمممممممممممممممممم

قالب وبلاگ نو مبارکت باشه



مرسی خاله جونم
لیلا مامان پرنیا
19 خرداد 92 19:06
خصوصی گلم
مامان زهره
20 خرداد 92 14:16
سلام عزیزم کجایی که نیستی نگران شدم

مرسی گلم ببخشید که نگران شدی همین دور و برم وسط شلوغی کارا وقت نمیکنم زیاد بیام
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 16:43
جوابات قشنگ بودن شیماجون
اسمی دیگه ای هم برای وبلاگت گفتی خیلی قشنگه
راستی بیا خودم اون غذاهایی که قراره وا نره و وا میرن یادت بدم

مرسی دوستم لطف میکنی فکر کنم یه فوت کوزه گری میخواد شاید چون خودم دوست ندارم هیچ وقت یاد نمیگیرم
رضوان
20 خرداد 92 22:53
سلام مامان جونیه درینای عزیییییییییییییییییییییییزم
خییییییلی باحال جواب داده بودی کلی خوشم اومد ولذت بردم
رااااااااااااااستی قالب جدید خیلی خوشمله .

مزسی رضوان جونم که همیشه به ما سر میزنی و با محبتت شرمندمون میکنی دختر گل
مامان شايان و پرنيا
21 خرداد 92 9:50
از جواب آخري لذت بردم

خوشحالم که باعث به وجود اومدن این حس شدم کوچولوهای ناز و ببوس
مامان آروین (مریم)
21 خرداد 92 16:53
جوابهای قشنگی نوشتی .....
آپم

قربونت برم دوست کاش اینبار این مدلی آپ نمیشدی چه میشه کرد
مامان ديانا
25 خرداد 92 14:22
منم با رنگ بنفش موافقم واقعاً جوابي كه به سوال 20 دادي عالي بود... هيچكس تو هيچ بازي افسوس نخوره...

چه خوب که هم عقیده ایم . ای کاش واقعیت داشت . مرسی که به ما سر زدی
سارا مامانی شیدا
8 تیر 92 10:19


علی
8 تیر 92 14:18
خیلی جالب دیدنی بود مطالبتون مخصوصا جوابهای تون میسی

لطف دارید ممنون