درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

لبخند هموطن

1392/3/26 10:03
582 بازدید
اشتراک گذاری

چه قدر دیدن لبخند روی لب هموطنم لذت داشت .....

چه قدر ذوق زده ام و خوشحال .....

چه قدر زیبا بود لحظه پیروزی و همبستگی ....

چه قدر دلم سوخت برای اونایی که چهار سال پیش جیگر گوشه هاشون ......بارها چشمام پر از اشک شد 

خوشحالم که معرفت بود و ازشون مرتب یاد شد .....

دختر نازم امیدوارم برای تو هم اینطوری باشه حتی بیشتر ......امیدوارم هر روز لبخند هموطنت رو ببینی ....

زنده باد رنگ جدید وبلاگت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمه الناز درینا
26 خرداد 92 12:23
دیشب حس عجیبی داشتم هم خوشحال بودم هم ناراحت از بازی سیاست خسته شدم نمیدونم واقعاً رای من تاثیر داشته یا مثل 4 سال پیش با اون همه اتفاق های بد....
ولی در آخر از خوشحالی مردمم و شادی کردنشون توی خیابان حتی برای چند ساعت و فراموش کردن مشکلاتشون خیلی خیلی خوشحال شدم امید وارم روزهای خوبی در انتظار همگیمون باشه

دقیقاً منم همینطوری بودم و الانم همین آرزو رو دارم ... توکل به خدایی که متعلق به هممونه
p30wall.ir
26 خرداد 92 13:30
وای چه اسم قشنگی شمینا عاشق این اسمم اگه مثل من عاشق والپیپری به وب سایت من سر بزن خوشحال میشم www.p30wall.ir
همراه
26 خرداد 92 14:52
http://rajanews.com/detail.asp?id=160303



عمو محمد رضا
26 خرداد 92 16:40
منم خیلی خوشحال شدم انشا الله همیشه همینطوری بخندید و خوشحال باشید


ما هم امیدوارم موفق باشی
مامان مهبد كوچولو
27 خرداد 92 8:35
زنده باد هموطن ِ شاد . اميدوارم كه ايران واقعا ً رنگ و بويي تازه بگيره زنده باد رنگ جديدتووون

مامان بنيتا
27 خرداد 92 16:52



mamanebaran
1 تیر 92 11:41
به امید روزای خوب بریا مردم کشورم

یه روز خوب میاد اینو میدونم



منم خیلی امیدوارم همش آرزو میکنم این شادی ها لحظه ای نباشه و موندگار بشه چی میشه ما هم بی دغدغه زندگی کنیم
مامان ديانا
2 تیر 92 10:48


مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:41
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
مامان سارا
2 تیر 92 16:33
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/ بر خال لب و جام ظهورش صلوات/ بی پرده همه انس و ملک می گویند/ بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/ ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) بر شما و خانواده محترمتان مبارک
مامان سارا
6 تیر 92 2:06
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
هلیا دخمل خوشگل
8 تیر 92 9:31
سلام لینکتان کردم لطفا من را لینک کنید

ممنون که سر زدید حتماً
سارا مامانی شیدا
8 تیر 92 10:10
سلام دوستم دخترم شیدا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم اگه لطف کنید و بهش رای بدید . لطفا کد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.

چشم حتماً
♥متین من♥
8 تیر 92 15:13
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان بنيتا
8 تیر 92 18:23
شيما جون دلمون براتون خيلي تنگ شده يه عكس از درينا جونم بذار لطفا

چشم دوست مهربونم ما هم دلمون برای شما تنگ شده
mamanebaran
9 تیر 92 14:14
سلام عـــــــــــزیزم

باران خانوم شکمو در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده

خوشحالمون میکنی بهش رای بدی

لطفا عدد 272رو به شماره 20008080200 بفرست

از اینکه وقت گذاشتی یک دنیا ممنونم

اگر رای دادی خبر کن تا یک امار داشته باشم از رای دهندگان


البته که ما به باران جونم رای میدیم

صفورا مامان آوا
13 تیر 92 8:31
منم تبریک میگم عزیزم پست رمزداره منم بخون رمزشو خصوصی میذارم

آره حتماً اتفاقاً میخواستم رمزشو بگیرم