درینا درینا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

مادرانه....به توان دو

آرزو .....

1392/4/9 10:50
875 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره محقق شد ، آرزو های من ، آرزوهای دوست داشتنی ..... خیال باطل آرزوی بردن دخترک به پارک آب و آتش ، آرزوی تمیز کردن خانه به طور مداوم در یک روز تعطیل و حتی آرزوی گذاشتن یک پست جدید .

آرزوهای دست نیافتنی من ، چه قدر دور بودید و حالا در دستانم . سرعت گذران روزها ، تفریحات و خریدهای مرتبط با فرشته کوچولو خیلی خیلی بیشتر از سرعت انگشتان منه .

حتی سرعت بزرگ شدنش ، سرعت کارها و حرفهایی که ما رو حسابی متعجب میکنه .

تلفن که زنگ میزنه میگه کی بود ؟؟؟؟عینک

کسی جایی میری میگه کجا می ای ؟؟؟؟عینک

(از بس که من از بچگی به سریال پوآرو و خانم مارپل علاقه داشتم این شد نتیجه اش )

پدر مهربون درینا هنرهای بسیاری داره و بدون اغراق انسان توانمندیه و کلاً براش کار نشد نداره به همین دلیل از دور دستی بر آتش داره و به طور متوسط هفته ای یک بار مهمون دستپخت خوبشیم .تشویق

یه شب که تو آسانسور بودیم و حسابی خسته و داغون و من چار چشمی به خمیری که تو دستاش بود خیره شده بودم و داشتم با خودم فکر میکردم دقیقاً ساعت 10 شب براش چه برنامه ای داره ؟ مغزم قفل کرده بود که درینا به باباش میگه بابا پیتزاس ؟آیا غش کردن در این موقعیت بهترین کار نیست ؟تعجب

اون قضیه زمزمه کردن آهنگ و که گفته بودم هر روز داره جدی تر میشه یه خواننده هست به نام باران که جتماً شنیدین جدا از ریتم دلنشینش من فقط به خاطر اسمش ازش خوشم میاد . دو سه بار بیشتر همراه درینا به آهنگش گوش نکردیم . چند روز پیش تو خونه با خودش میخوند بیییییییااااااااااااا دووررررررییییی............ که ما با چشمای گرد نگاش کردیم و احتمالاً از ما که نه از اینکه بقیه اش و بلد نبود کلی خجالت کشید . بعد هم آقای پدر میگن دخترم اینا چیه میخونه متفرقه اس بیا بهت ابی ای حمیرایی چیزی یاد بدم .قهقهه

درگوشی :با عذر خواهی از سرویس نی نی وبلاگ ، به خدا تقصیر من نیست علاقه وافر پدر و دختر به موسیقی باعث میشه من انقدر از این خواننده های غربی اسم ببرم .

 پروژه از پوشک گرفتن کم کم داره استارت میخوره نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت . البته مامانم هی به من میگه شروع کن من خودمو میزنم به اون راه . طفلکی بچم به خاطر گرمای تابستون بعضی وقتا پاش عرق سوز میشه و اذیت میشه منم  براش انواع کرم و پماد و پودر و میزنم حالا این وسط مامانم اصرار داره که منطقی براش توضیح بده که چون نگفته جیش داره و پوشکش و خیس کرده اینطوری شده و باید قبلش میگفت انگار درینا بچم برعکس متوجه شده چون میگه جیش دسشویی میسوزهآخ

دخترک قرتیمون بدجوری عاشق لباسه با خریدن لباس جدید ذوقی میکنه بیا و ببین .

هنوز یه پست تولد به پدر مهربون خانواده بدهکارم درسته که تولد خودم یه دونه عکس نصفه نیمه گذاشتم و اونم مورد انتقاد شدید قرار گرفت و حسابی جنجال به پا کرد ، اما تولد همسر و دردونه یه چیز دیگه اس .....

راستی دو تا عنصر اساسی رو یاد گرفته و خیلی خوب و به موقع میگه بابا بخر ..... پول بده ....در خدمتیم دخترم .ابله

یه نکته خیلی خیلی مهم و خوشحال کننده در مورد درینا  که این روزا خیلی برام پر رنگ شده و از ته دل آرزو میکنم همینطوری بمونه اینه که درسته که خیلی با پشتکاره برای چیزی که میخواد خیلی تلاش میکنه اما اصلاً لجبازی نمیکنه . چند روز پیش برده بودیمش پارک و چرخ و فلک دید میگفت سوارشه سوارشه من و عمه الناز گفتیم دفعه بعد یه کوچولو غر زد و قبول کرد .هورا

یه روز که رفتیم دنبالش مامانم بهش گفت با بابا کجا میری زود گفت پارک بابایی هم گفت حالا که دخترم دلش میخواد بره پارک میریم . رفتیم و کلی با بابایی بازی کرد یه آقای دست فروش بود که وسیله بازی کنار پارک میفروخت رفته نشسته روبروش میگه آآآآ این چند ؟ منم بهش گفتم بریم با بابا بیایم رفتیم و بازی کرد و موقع برگشتن فکر کردم یادش رفته ولی دیدم نه خیر .... دست باباشو گرفت برد اون سمتی یه اسباب بازی که مناسب سنش نبود (شمشیر بن تن ) برداشته بود پدرش توضیح داد که این نمیشه و یه دفعه دیگه برات اسباب بازی میخرم بغلش کرد و بهش گفتیم با پارک و بچه ها بای بای کن یکی دو باری گفت نه نه و بعدش قبول کرد منم اصلاً رو حرف آقای پدر حرفی نزدم و برای خرید چیز دیگه ای اصرار نکردم .تشویق

از اون اول که به دنیا اومده بود آقای پدر حساسیت خاصی داشت که من پیش کسی پوشکشو عوض نکنم هیچ وقت هم از این که بدون لباس بچرخه استقبال نکرد و بهش میگفت اونجوری نبینمت بدو لباس بپوش حالا خیلی خوشحالم که این قضیه رو به خوبی درک کرده و اگر لباس تنش نباشه با خنده میچسبه به من و تو بغلم یا پشتم قایم میشه و اصلاً دلش نمیخواد پدرش ببینتش .خجالت

تازگی ها یاد گرفته من و صدا میکنه شییمااا شیمایی وای قندی تو دلم آب میشه دلم میلرزه و میخوام گریه کنم اما چون دلم نمیخواد از شنیدن کلمه مامان محروم بشم جوابشو نمیدم بعد از چند بار که صدا کرد میگم جانم مامان . بگو مامان .مشغول تلفن

یادمه چند ماه پیش وقتی باران عزیزم دوست درینا به مامانش گفته بود عاشقتم کلی ذوق کردم و با خودم گفتم یعنی میشه درینا هم اینا رو بگه حالا وقتی محکم بوسش میکنم میگه عش منی ( عشق منی )

یکی از دفعاتی که درینا داره به اصرار به مامانش کمک میکنه

به هر چیزی دست میزنه اصرار داره دستشو بشوره میگه دست دست بشورم

یه شب بابای درینا زودتر رفت خونه کلی برامون تدارک دیده بود

اینم گوشه ای از زحمتاش

وقتی درینا داره با خودش همراه با موسیقی ای که پخش میشه زمزمه میکنه

پارک آب و آتش و نگاه متعجب در ابتدا

 

وروجک یه بار دیگه ام رفت و خودش و حسابی خیس کرد .

خدایا مثل همیشه شکرت بی صبرانه منتظر ماه رمضانم که یه ریکاوریه اساسی بشم . خودت کمک کن .ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

عمه الناز درینا
9 تیر 92 11:16
به به به بسلامتی یه پست جدیـــــــــد
وای وای وای که واقعـــــــاً هر روز یه چیز جدید میشنوم ازت که انجام دادی یا گفتی خیلـــــــــــی خوشحالم که دیگه داری جمله میگی و کاملاً منظور خودت رو میرسونی
از علاقه ات به آهنگ که هرچی بگم کم گفتم تو ماشین من که تا میشینی آهنگهای درخواستی شروع میشه
مرسی که به مامان شیما (اینروزها خیلی ناز میگی شیما ولی همه مثل الناز گفتنت مخالفن ولی من عاشق به اسم صدا زدنتم) کمک کردی ولی فدات شم شما همین که بهم نریزی کافیه
از همین جا هم از داداش گلم نهایت تشکر رو میکنم که اونشب واقـــــــــعـــــــــاً سنگ تموم گذاشت
اینم برای شیما و درینای عسلم هردوتون عش منـیـــــــن


قربونت برم عزیزم تو ماشین تو که میشینه واقعاً کیف میکنه بهش خوش میگذره
عمه الناز درینا
9 تیر 92 11:19
اینو یادم رفت بگم که متاسفانه پارک آب و آتش ما دیر رسیدیم و من از دیدن ذوق کردنت موقع آب بازی محروم شدم آخه مامان شیما میدونه که منم چقدر دوست داشتم از اول آب بازی پیشت باشم حتماً حتماً یه دفعه دیگه با هم میریم


آره واقعاً منم خیلی دوست داشتم باشی حتماً دوباره با هم میریم درینا تازه خوشش اومده
mamanebaran
9 تیر 92 16:09
ای جانمم به این پست طولانی
ای جانممممم به روزمرگیهای درینا
ای جانمممممم به حرف زدنتتتتت
وای شیما جونم تک تم نوشته هات
کلی حال و هوای دلمو عوض کرد
فدای کیه گفتنش ( خانم مارپله من
یه چیزی بگممم شاید باورت نشه
بارانمم درست همین آهنگوووو
میخونه و مرتب میخواد که این اهنگو
تو ماشین براش بذاریم
قربون این دوستای جونممم برم که
انقده مثله همن ,
آفرین به این همه همت و تلاش آقاخشایار یه عالمه خسته نباشید به خاطر زحمات شون

به به به این همه سلیقه برای
چیدن میزه به این قشنگی

شیمای نازنینم خوشحالمم که
آرزوهات برات تداعی شده و کلی
خوشحالت کرده امیدوارم همیشه
آرزوهای قشنگت به حقیقت مبدل
بشه
میبینی شیما جونمممم چه لذتی
داره شنیدن کلمه عشق از دهن
این فرشته ها ( چه حالی میکنیم
ما )
عزیز ممممممممم قربونت برم که
میگی شیما
عزیزم میخوای از پوشک جدا شدی
قربونت برم که پاهات سوزیده

عاشقتممممم نانازی ,
وای چه عکسای خوشگلی
فدای اون شکلت که داری آب بازی می کنی من کلی غش کردم آخه
عزیزممممم دوست مهربون و خوش صورت خودمممم بازم به اخر کامنتم رسیدم و دیدن چهره ناز و دوست داشتنی و در عین حال مهربونتتتتت آرامشی بهم میده که دوست دارم کلی کنم
خیلی خیلی دوستتون دارم

این دنیای مجازی با همه جذابیتاش یه طرف کامنتای قشنگ و پر از مهر و انرژی دوست خوبی مثل تو یه طرف دیگه ممنون که مثل همیشه منو شرمنده کردی و همش به خاطر خوب دیدن و حس خوب خودته .
چه قدر جالب که این وروجکا سلایقشون یکیه خیلی خوشحالم برای باران جونم و مامان گلش
ممنون که مثل همیشه به من لطف داری دوستم قابل این همه تعریف نیستم مهربونی ، زیبایی و آرامش صفتای اصلیه خودته یه عالمه برای مادر و دختر دوست داشتنی

زهره مامانی مرسانا
10 تیر 92 0:51
چه عجب خانمی واقعا پست گذاشتن شما واسه ماهم ارزو دست نیافتنی شده بود دیگه مثل همیشه مامان و نازدختری میدرخشن. خوش باشین عزیزم. بوس واسه درینا

ممنون دوست خیلی به ما لطف داری یه عالمه برای مرسانا گل و مامانش
آناهیتا مامانیه آرمیتا
10 تیر 92 11:36
شیرین نوشتی ودلچسب همش دلم میخوادتموم نشه وباسرعت به پایین صفحه نگاه میکنم . .
قربونش برم که قرتیه وخوش صدا عسل خانوم
اون خمیرپیتزاکه نگووووکلی حال کردم
شیماجونم امیدوارم همیشه همینطورپرانرژی ببینمت وقول بده تندتندآپ کنی که ماانقدرتشنه وارنیوفتیم روی پست جدیدت
عکسای نازدریناجونمم که دلموبرد
خیلی خنده ام گرفت بابت اون حرف بابایی که حمیرایی چیزی
راستی تولدآقای پدرروهم تبریک میگم امیدوارم سایه شون همیشه بالا سرتون ووجودشون سبزسبزباشه

آنا جونم ممنون که مثل همیشه وسط شلوغ پلوغی نظرات وبلاگت وقت گذاشتی و به ما سر ذدی ممنون که کامنت به این قشنگ گذاشتی خوشحالم که به نظرت مطلبم خوب بوده .
تشنه وار خیلی بامزه بود سعی میکنم تند تند آپ کنم
با وجود دوست خوب و پر انرژی مثل خودت منم همین حال و پیدا میکنم
میبینی پدر و دختر دارن به اختلاف نظر میخورن
یه عالمه برای آرمیتای عسلم و مامان گلش

مانی محیا
10 تیر 92 13:34
عزیزم. من محل کارم شمال شهره و دخترم رو میارم مهد محل کارم. که مخصوص پرسنل و اهالی ولنجک هست. اگه از دوستان نارمکی ام اطلاعاتی بدست آوردم بهت میگم عزیزم..

ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 20:25
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
نرگس مامان باران قلنبه
11 تیر 92 1:14
شیما جون مثل همیشه دلنشین نوشتی
خوشحالم که به آرزوهای دوست داشتنیت رسیدی
الهی چه کمکی هم میکنه
دست آقای پدر هم درد نکنه واقعا سنگ تموم گذاشته
معلومه حسابی آب بازی بهش چسیبده
ایشالا همیشه شاد و خندون باشین

ممنون نرگس جون لطف داری خوشحالم که خوشت اومده
بله دیگه نصف کارای منو شایدم بیشتر دخترمون میکنه
آب بازی خیلی خوب بود براش ایشالا یه دفعه همه با هم بریم .
برای شما هم همینطور دوست خوبم

مامان بنيتا
11 تیر 92 10:42
فداي شيرين زبونيات بشم خاله جون


خدا نکنه خاله جونم یه عالمه
لیلا مامان پرنیا
11 تیر 92 17:22
قربون تو دختر شیطون بلاحست عالیه دوستم مثل همیشه کلی لذت بردم

خوشحالم که لذت بردی ممنون از اینکه به ما سر زدی
لیلا
12 تیر 92 8:15
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:07
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
الی مامی آراد
12 تیر 92 17:40
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
صفورا مامان آوا
13 تیر 92 8:35
وااااااااااای عزیییییییییزم فدای این دختر کاری و البته تمیز و پاکیزه
باریکلا به بابای درینا که اینقدر باسلیقه براتون میز چیده

مرسی دوستم خدا نکنه
پدر و دختر منو شرمنده کردن
مامان کوثری
15 تیر 92 5:15
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان مهبد كوچولو
15 تیر 92 13:46
سلام عزيزم . نميدونم چرا تا حالا فكر ميكردم واسه اين پستت نظر گذاشتم ، من شرمنده !!!! چندين بار از بعد از اين پست وبلاگت رو باز كردم و تازه امروز متوجه شدم كه فقط خوندمش . ببخش دوستم
خوشحالم كه بالاخره بعضي از آرزوهات برآورده شد و تو رو خوشحال كرد . ميگم كلك ها موقع آب بازي كلي لذت برديد ها . حالا خوش به حالتون كه از اين پارك ها داريد ما كه اونم نداريم ( حسودي )
دست بابا جون درينا درد نكنه چه ميزي براتون چيده !!! عكسهاتون هم خيلي خيلي خيلي زيبا شدن . ببوس دُخي رو .

فدات شم دوستم این چه حرفیه منم همیشه همینطوریم فکر میکنم نظری که تو ذهنم بوده رو گذاشتم . یه برنامه بذار بیاید تهران راهی نیست که با هم بریم آب بازی مهبد جونم کلی لذت ببره . مرسی دوست خوبم

الهه(دختر خاله شیما ودرینا)
16 تیر 92 18:08
سلام شیما جون

درینا واقعا شیرین و جذاب حرف میزنه همه ی کلماتیم که بلد کامل میگه

از شیطناتشم که دیگه نگو اون روز خونه خاله فاطمه دوتایی شیطونی میکردیم


امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشید
تا بعد

مرسی دختر خاله مهربونم که به ما سر زدی خدا کنه تو هوش و ذکاوت و درسخونی هم مثل تو باشه

مرجان مامان اران
17 تیر 92 3:33
اخی عزیزممم چه ارزوهای خوبیییییی ایشالا همیشه به ارزوهات برسییی
خدا پدر مهربونم حفظ کنه دستشون درد نکنهههههههههههههه
قربون دختر نازو شیرین زبوننننننننننننننن

فدات شم دوستم لطف داری برای آران جون و خواهر گوگولیش
ما من و گاهی بابا
19 تیر 92 5:57
منم با نظر پدرشون خیلی موافقم، اینجوری دخترا حیا و نجابت رو یاد میگیرن.

امیدوارم همیشه خوشحال باشین

مرسی که به ما سر زدید امیدوارم اینجوری بشه
بهاره مامان الینا
19 تیر 92 9:38
برای درینا جون ناز از دیدین عکس شام که بابایت تدارک دیده تعجب کردم آفرین به بابای باسلیقه
دوست داشتی به وب ما سر بزن

چشم حتماً بله پدر و دختر کلی ما رو شرمنده کردن
گلها
19 تیر 92 14:45
عرقیات باغ گلهای شیراز ارسال رایگان به سراسر کشور------ قیمت بسیار مناسب حتی شده 1 لیتر را با ارسال رایگان امتحان کنید و مشتری دائم باشید مرکز توزیع بهترین و مرغوبترین شربت آلات و عرقیات معطر و دارویی و آبلیمو و آبغوره و سرکه شیراز 5 گیاه لاغری- 7 گیاه قند خون- 7 گیاه هاضمه- 6 گیاه تعادل- 6 گیاه کبد بسیار جواب داده که مخصوص باغ گلها است که تحت نظر متخصص تغذیه تهیه می شه. همچنین شربت آلات دست ساز مخصوص فصل تابستان به لیمو- بهار نارنج- نعناع- سکنجبین-گل سرخ و تمام عرقیات ارسال سفارشات به صورت تلفن به تمام نقاط (کشور) با پیک رایگان 09174444261 یا تماس یا sms یا ایمیل به golhaboiled@yahoo.com عزیزم اگه خواستی بگو تا لیست قیمت و خواص دارویی عرقیات رو برات بفرستم
...
19 تیر 92 14:47
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مریم (مامان آرینا)
19 تیر 92 18:33
سلام عزیزم چقدر دلم تنگ شده بود بیام وبت ببخش عزیزم واقعا" وقت کم میارم همیشه شاد باشید وهمیشه به گردش
یه سر میری خصوصی

با این همه مشغله بازم لطف کردی که سر زدی ما هم کلی دلمون براتون تنگ میشه
آتيلا جون و مامان شيما
20 تیر 92 10:40
سلام شيما جون...

خوبي عزيزم...!؟

پست قشنگي بود...

اين طور كه متوجه شدم دخترك بزرگ شده

شيرين زبون

باهوش

كنجكاو

و بيشتر از قبل دوست داشتني...

خدا حفظش كنه،سايه ي پدر مادر بالا سرش...

دست آقاي پدر هم درد نكنه كه حسابي دارن لوستون ميكنن...

سلامت و برقرار باشيد...

ببوس دخمل خوشجيلتو عوض خالش....

بووووووووووووس...




سلام شیما جونم مرسی که به ما سر زدی

به خدا خیلی هم اینطوری نیست این پست و گذاشتم تو

شرمندگی قرار بگیره هی از این کارا بکنه

آتیلا خوشگل و خوشتیپمون و ببوس






رنگارنگ
21 تیر 92 10:24
سلام خوبید الهی همیشه به خوبی وخوشی وشادی .
فرصت کردی به منم سری بزن خوشحال میشم

مرسی شما لطف دارید
نرگس مامان باران قلنبه
21 تیر 92 17:35
عزیزم رمزو گذاشتن براتون به الناز جونم اگه خواست بدین

مرسی عزیزم لطف کردی
چشم حتماً
مامی ارمیا
22 تیر 92 13:01
سلام شیما جون. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم